Jaunajā "Hyundai N e-shift" pārnesumu vadība imitē tradicionālo 8 pakāpju divsajūgu automātisko transmisiju, kas parasti tiek izmantota N nodaļas modeļos ar iekšdedzes dzinēju.
Savukārt "N Active Sound+" sistēma rada sportiskiem modeļiem raksturīgu rūkoņu, sagādājot braucējiem papildu emocijas.
Tāpat tam ir sporta balstiekārta ar adaptīvajiem amortizatoriem, kas tiek pielāgoti izvēlētajam braukšanas režīmam, elektroniskā aizmugurējā diferenciāļa bloķēšana, kausveida sēdekļi, mainīgs griezes momenta sadalījums starp priekšējo un aizmugurējo asi, kā arī citas progresīvas tehnoloģijas no "Hyundai E-GMP" elektroauto platformas.
"Šī automašīna spēj imitēt ne tikai pārnesumu maiņu, bet arī to, kā strādā klasiskais dzinēja apgriezienu ierobežotājs, jo šeit ir virtuālā apgriezienu skala. Šāds risinājums varētu uzrunāt tos, kuriem rūp ne tikai jauda un griezes moments, bet arī citas sajūtas," norāda Timoško.
Taču viņš ir pārliecināts, ka pēc kāda laika ražotāji tiks galā ar, iespējams, lielāko sporta elektroauto izaicinājumu. Jaudīgiem un efektīviem elektroauto ir nepieciešami lielāki un ietilpīgāki akumulatori. Tomēr – jo lielāks akumulators, jo smagāka automašīna. Tāpēc inženieriem pastāvīgi nākas meklēt līdzsvaru starp šiem faktoriem. Tāpat jāuzlabo arī šasija – jāpanāk, lai smagāks auto būtu labi kontrolējams pagriezienos, lai tas būtu stabils uz nelīdzena ceļa un lai braukt vienmēr būtu komfortabli.
"Manuprāt, šai tehnoloģijai ir nākotne. Pašlaik uzplaukt visam potenciālam liedz akumulatoru svars, taču pēc 5–10 gadiem, domāju, populāri būs jau tā sauktie cietvielu akumulatori. To svaram un veiktspējai vajadzētu ievērojami pārspēt šī brīža akumulatorus," saka Toms.