Riteņu asu attālums izaudzis par četriem centimetriem, bet pats asfalta kuģis ir vairāk nekā 4,7 metrus garš. Daudz no tā aizgājis pasažieriem, bet ne mazums palicis pāri arī bagāžniekam.
CR-V atstāts viens vienīgs divu litru dzinējs, kas kopā ar 135 kW elektromotoru attīsta 184 ZS summāro jaudu. Interesanti, ka lādējamā hibrīda jaudas dati neatšķiras, tikai CO2 izmeši uz papīra ir teju desmitreiz mazāki.
Parasto hibrīdu var dabūt arī tikai ar priekšpiedziņu, lādējamais visus velkošos ratus nepazīst vispār, jo nav vietas. Kā jau to varēja paredzēt, CR-V montāžas kvalitāte un materiāli ir tradicionāli augstā līmenī. Potenciālo pircēju sirdis sildīs fakts, ka nedaudz patrenējoties, tik iespaidīga izmēra braucamajam kāds ir jaunais CR-V ar klasiko hibrīdsistēmu var panākt nereāli zemu patēriņu - ap sešiem litriem. Un tas nepaliks muļķos arī uz šosejas.
Plašāk "TV Autoziņas" sižetā!