Tāpat viņš norādīja, ka "airBaltic" to visu dara nākotnei, jo aviokompānijas attīstās soli pa solim.
"Šogad mēs sasniegsim 50 lidmašīnu skaitu un nākamajos piecos sešos gados virzīsimies uz 100 lidmašīnām. Tas nozīmē arī dubultot darbinieku skaitu, un šim procesam ir jānotiek kontrolēti. Ja tas notiks pārāk strauji, beigās pieļausiet kļūdas," uzsvēra Gauss.
Vienlaikus viņš piebilda, ka patlaban "airBaltic" ir pilotu akadēmija, kuru aviokompānijai izdevās uzturēt arī pandēmijas laikā.
"Tagad tas dod pozitīvo efektu, jo pasaulē ir pilotu trūkums, bet mūs tas neskar. Šodien jau katrs ceturtais pilots, kas lido ar "airBaltic" lidmašīnām, ir no mūsu Pilotu akadēmijas, un februārī mums sāks darbu jau 100.pilots, kas nāks no akadēmijas," atzīmēja Gauss, piebilstot, ka, augot gaisa kuģu flotei, "airBaltic" pieņem darbā tik daudz pilotu, cik aviokompānijai ir nepieciešams.
"Akadēmija ir ļoti svarīgs faktors, kas mums ļauj būt neatkarīgiem no globālā pilotu tirgus. Viņi sāk kā otrie piloti, bet pēc pieciem septiņiem gadiem, ja būs labs progress, viņi jau varēs būt lidmašīnu kapteiņi," atzīmēja Gauss.
Vienlaikus "airBaltic" izpilddirektors papildināja, ka Pilotu akadēmija ir pilnīgi patstāvīga "airBaltic" biznesa daļa, kas ir guvusi arī starptautisku atzinību. "Mums ir jau pieprasījumi apmācīt pilotus citiem. Pagaidām mēs to nedarām, jo akadēmijas kapacitāte ir pietiekama tikai "airBaltic" vajadzībām, bet nākotnē apmācību darbs var tikt paplašināts," teica Gauss.