Savulaik kompaktākais un cenas ziņā pieejamākais Subaru krosovers bija XV. Tagad tā vietu ieņems līdzīgs modelis "Crosstrek", kas faktiski ir pārzīmolots un uzlabots XV. Ar Eiropas "Crosstrek" "Subaru" noslēdz kompaktā krosovera pārdēvēšanas kampaņu.
Noskaties ⟩ Agrāk XV, tagad "Crosstrek". Ar ko izceļas jaunākais "Subaru"?
Saglabājot to pašu riteņu bāzi, "Crosstrek" kļuvis par pusotru centimetru garāks, zemāks un nedaudz slaidāks. Vizuāli mainījusies priekšdaļa, lukturi, bet aiz tiem joprojām atrodas divu litru "bokseris" ar variatoru un visu riteņu piedziņu.
Dzinēja jauda gan ir mazāka nekā "Subaru Forester" - 136 zirgspēki 150 vietā. "Crosstrek" saglabātas arī nelielas virsbūves pārkares, stāvi uzbraukuma leņķi un iespaidīgs klīrenss.
Aizmugurējo lukturu sānos parādījušies papildu marķieri, kurus braucot var saskatīt no vadītāja vietas. Salonā lielākās izmaiņas skārušas viduskonsoli, kur uzstādīts liels, vertikāls ekrāns kā "Subaru Outback".
Uz šosejas "Crosstrek" nav sevišķi dinamisks, toties pārspēj tuvus un tālus konkurentus bezceļā, dziļā sniegā u.c. Tur palīdz arī "X-Mode" režīmi, kas automātiski izslēdzas, pārsniedzot 40 km/h, taču pēc tam atkal ieslēdzas atpakaļ un nav jāaktivizē no jauna. "Crosstrek" nav virtuālo pārnesumu lāpstiņu zem stūres, taču ir papildus L kulise pārnesumkārbas svirai.
Plašāk "TV Autoziņas" sižetā!