Latvijā uzņēmuma produktus arī turpmāk varēs atrast ar jau iecienītajiem zīmoliem “Ķekava” un “Bauska”, tāpat ir saglabāts arī eksporta zīmols “Top Choice Poultry” un īpaši Somijas un Zviedrijas mazumtirdzniecības tīkliem veidotais zīmols “Grannfågel”.
“Uzņēmumu apvienošanas galvenais mērķis ir celt mūsu efektivitāti un konkurētspēju ārvalstu tirgos, tādēļ uzņēmumam izvēlēts ārvalstu partneriem saprotams nosaukums “Ķekava Foods”. Taču šīs pārmaiņas nemaina mūsu pamatvērtības. Tas ir apliecinājums mūsu apņēmībai turpināt attīstīt ilgtspējīgu uzņēmējdarbību un augstākās kvalitātes svaigās gaļas produktus, kuru kvalitāti apliecina zīme “Audzēts bez antibiotikām” un ko atzinīgi novērtē kā Latvijas, tā ārvalstu pircēji,” stāsta “Ķekava Foods” valdes priekšsēdētājs Andrjus Pranckevičus.
Līdz šim nozīmīgākais “Putnu fabrikas Ķekava” eksporta tirgus ir Skandināvijas valstis, taču produkcija kopumā tiek eksportēta uz 24 valstīm. Apvienojot uzņēmumus, iecerēts samazināt izmaksas, atsakoties no liekām darbībām uzņēmumu starpā, ietaupot laika resursus, kā arī samazinot valsts institūciju prasīto birokrātisko procedūru apjomu. Uzņēmums saglabā nemainīgu darbinieku skaitu, kas pārsniedz 1000 cilvēku, un tie ražo vairāk nekā 600 putnu gaļas produktu vienību.