Šodienas redaktors:
Artūrs Guds

Noskaties Tikpat avangardisks, taču lielāks. Jaunās "Toyota C-HR" testa brauciens

Raksta foto
Foto: Ekrānuzņēmums no video

Japāņu krosovers Toyota C-HR pircējiem iepatikās neordinārā dizaina dēļ. Spriežot pēc pārdošanas rezultātiem, krosovers ar Toyota neierasti drosmīgu dizainu lielākos panākumus guvis tieši Eiropā.

Jaunais C-HR ir padziļināta modernizācija, taču ārēji modeli nevar ne pazīt. C-HR pirmoreiz pieejams arī kā lādējamais hibrīds. No jaunā "Prius" aizgūtais spēka agregāts attīsta 233 zirgspēkus.

Arī 2 litru pašuzlādes hibrīds nav nekāds vājais - 197 ZS ar elektrisku pilnpiedziņu. Vienkāršākais C-HR ir 1,8 hibrīds ar 140 zirgspēkiem. Starp visiem jauninājumiem "Toyota" patīk izcelt arī divtoņu krāsojumu un iegremdējamus durvju rokturus.

Vietas aizmugurē nav kļuvis ievērojami vairāk, tomēr sānstikli ir lielāki. Labi iecerētais panorāmas jumts neko daudz nepalīdz, turklāt ir dārgs prieks un pieejams ne visiem C-HR. Taču aizmugurē ir vairāk vietas ceļgaliem, tāpēc tur pietiek vietas arī pieaugušiem pasažieriem.

Patīkami, ka C-HR joprojām ir ļoti kompakts, taču ne maziņš. Pārvērtības salonā neatpaliek no "a la premium" metamorfozēm ārienē. Vadītāja saskarne velk visai ciešas kopīgās līnijas ar jauno "Prius". Arī 12,3 collu ekrāns ir no tā. Jaunā kiberrealitāte tomēr nav aizslaucījusi arī elegantas fiziskās vadības ierīces. "Toyota C-HR" brauc blīvi un pieklājīgi.

Plašāk "TV Autoziņas" sižetā!

Uz augšu