"Rail Baltica" dzelzceļa tiltu pār Daugavu būvēs paralēli jau esošajam dzelzceļa tiltam. Jaunais tilts atradīsies Centrāltirgus pusē. Pār Daugavu kopumā plānots uzbūvēt 15 laidumus. Uz tilta būs divi sliežu ceļi, kas atradīsies nedaudz augstāk nekā uz blakus esošā dzelzceļa tilta. Šādā veidā tiks saglabāta iespēja kuģot.
Vispirms tiks uzbūvēts balsts, un tad uz abām pusēm arī tilta laidumi, kas dzelzceļa tiltam esot unikāli. Latvijas radio gan ziņo, ka naudas pašlaik ir tikai daļai tilta. Uzņēmuma "Eiropas Dzelzceļa līnijas" vadītājs teica, ka patlaban ir pieejami 20 miljoni eiro, un tas ļaušot uzbūvēt tikai divus laidumus, kurus iecerēts pabeigt nākamajā gadā. Visu tiltu varētu pabeigt 2027. vai 2028. gadā, bet pagaidām Eiropas Savienības naudas vēl nav. Kopumā būšot nepieciešami vēl vairāki desmiti miljonu eiro, un, iespējams, izmaksas tuvosies 100 miljoniem eiro.
Tāpat kompānijā norāda, ka "Rail Baltica" dzelzceļa tilts pār Daugavu būs vienu kilometru garš, ar diviem Eiropas standarta sliežu platuma (1435 mm) ceļiem, kā arī
tiltam paredzēta arī gājēju un velobraucēju kustībai piemērota josla ar vairākām pieejām.
Foto: Mediju un Eiropas dzelzceļa līniju un būvniecības firmas BERERIX tikšanās par Rail Baltica dzelzceļa tilta pār Daugavu izbūvi
Kompānijā arī informē, ka jaunais tilts sāksies pie Maskavas ielas, šķērsos Daugavu, Zaķusalu, Mazo Daugavu un beigsies pie Mūkusalas ielas, uzsverot, ka Eiropas mērogā tilts ir diezgan unikāls, jo, ievērojot dzelzceļa slodzes un projekta tehniskos risinājumus, laidumu konstrukcijas augstums ir salīdzinoši mazs pret tā garumu.