Arī Finanšu ministrs Arvils Ašeradens uzsvēra, ka “Airbaltic” vadītājus uzskata par labiem profesionāļiem. Tas arī dodot pārliecību, ka kompānija aizdevējus atradīs.
Ašeradens: Visu cieņu, viņi šobrīd nav nākuši pie akcionāra un teikuši – palīdziet mums. Katrā ziņā viņi meklē risinājumus privātos tirgos, un es domāju, ka viņi atradīs.
Ašeradens: Tas nebūtu pareizi tagad zīlēt, ja neatradīs. Katrā ziņā visu mūsu interesēs ir, lai “Airbaltic” turpina savu izaugsmi, lai viņš tiek biržā. Skatīsimies, kā attīstās situācija.
Šobrīd plānots, ka biržā “Airbaltic” varētu startēt gada nogalē. Andrejs Martinovs par izredzēm ir piesardzīgs. Viņš stāsta, ka “Airbaltic” finanšu rādītāji šobrīd atgādina stārtapu, kas vēl cenšas nodrošināt pietiekami lielu finanšu plūsmu, nevis uzņēmumu ar jau pagaru vēsturi.
“Mēs, kapitāla tirgus industrija, skatāmies ar lielām cerībām tieši uz valsts uzņēmumu iekļaušanu biržā. Līdz ar to es teiktu, ka es negribētu, lai mēs šobrīd uzņemtos risku un mēģinātu piesaistīt investoru uzmanību “Aribaltic”, un mums tas neizdodas. Es negribētu riskēt. [..] Pagaidām, es domāju, ka uzņēmums nav gatavs,” teica Martinovs.
Tajā pašā laikā aptaujātie finanšu nozares pārzinātāji aicina nevērtēt kompāniju tikai pēc esošajiem rādītājiem, jo investoriem vairāk interesē, kas ar viņu naudu tiks darīts.
“Lai novērtētu, vai tas būtu pievilcīgi ieguldīšanai, vai nē, mums ir jāredz, kāds būs piedāvājums galdā. Kas tiek plānots, kā pats uzņēmums ir salicis projekcijas, cik daudz kapitālu viņi piesaista, un par kādu cenu,” teica “Investoru klubs” izpilddirektors Kaspars Peisenieks.