Valdība pieņēma zināšanai, ka "Rīgas satiksme" var pabeigt projektu ne vēlāk kā līdz 2026.gada 31.oktobrim ar savu finansējumu.
SM atgādina, ka projekta mērķis ir elektrotransporta īpatsvara palielināšana ikdienas sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanā Rīgā un palielināts pasažieru skaits, kuri izmanto videi draudzīgu sabiedrisko transportu.
LETA jau ziņoja, ka pagājušā gada nogalē Rīgā sāka kursēt pirmie "Rīgas satiksmes" elektroautobusi. Tie sāka kursēt 26., 33. un 57. autobusa maršrutā, bet brīvdienās - 9., 20. un 26. autobusa maršrutā.
"Rīgas satiksmes" autobusu parka saimniecību papildinājuši 35 "Solaris" elektroautobusi, kas uzsākuši pārvadāt pasažierus Rīgas pilsētā.
Konkursā par elektroautobusu un to rezerves daļu piegādi par uzvarētāju atzīts "Solaris Bus & Coach Sp. z o.o.". "Solaris" ir Polijas uzņēmums un viens no vadošajiem Eiropas autobusu un trolejbusu ražotājiem, liecina informācija uzņēmuma mājaslapā.
Tāpat ziņots, ka šā gada februāra sākumā "Rīgas satiksme" parakstīja līgumu ar CFLA par vēl 17 elektroautobusu iegādi un septiņu ātrās uzlādes punktu izveidi. Kopējās projekta izmaksas ir 16,7 miljoni eiro, no tām ES līdzfinansējums paredzēts 14,3 miljonu eiro apmērā.
Kā ziņots, "Rīgas satiksmes" apgrozījums 2022.gadā palielinājies par 5% - no 161,12 miljoniem eiro 2021.gadā līdz 168,7 miljoniem eiro pērn. Savukārt uzņēmuma peļņa 2022.gadā saruka vairāk nekā divas reizes un bija 1,25 miljoni eiro.