21 collu kaltie vieglmetāla diski lieliski aizpilda platākās riteņu arkas, radot mērķtiecīgu stāju, kas vienlaikus izstaro gan spēku, gan nosvērtību. Sānu spoguļi bez rāmjiem un skaistie durvju rokturi arī ir jaunums "Vantage" modelim, savukārt platāks aizmugurējais buferis ar sānu ventilācijas atverēm un lielāka diametra četrām izplūdes caurulēm nodrošina, ka "Vantage" aizmugures skatā ir tikpat dramatisks kā no priekšas.
Interjers ar sportisku atmosfēru, greznību un jaunākajām tehnoloģijām
"Vantage" sirdī ir īsts sporta auto, taču tas nenozīmē, ka tas nestu upurus attiecībā uz dizainu, komfortu vai aprīkojuma līmeni. Jaunās paaudzes "Vantage" sniedz pilnīgi jaunu, īpaši greznu interjeru, ko raksturo nevainojamas arhitektūras līnijas, kas apvilktas ar labākajiem materiāliem un aprīkotas ar vismodernākajām tehnoloģijām.
"Vantage" standartā aprīkots ar "Aston Martin" 390w 11 skaļruņu audio sistēmu, tomēr patiesi audio cienītāji priecāsies par papildu aprīkojumā pieejamo sistēmu, kas izstrādāta kopā ar "Aston Martin" audio partneri "Bowers & Wilkins". Alumīnija "Double Dome" augstfrekvences skaļruņi un "Continuum" vidējā diapazona skaļruņi nodrošina šai 15 skaļruņu (1170 W) telpiskās skaņas sistēmai līdzsvarotu un precīzu skaņu. Īpašie 3D skaļruņi un jaudīgais zemfrekvences skaļrunis nodrošina tikpat dinamisku un spēcīgu skaņas pieredzi kā pati braukšana ar "Vantage".
"Vantage" ir otrais ražotāja modelis, kas aprīkots ar "Aston Martin" jaunākās paaudzes informācijas un izklaides sistēmu. Tā ir pilnībā "Aston Martin" veidota un pirmo reizi tika ieviesta DB12 modelī. Papildināta ar jaunu "Aston Martin" klientu savienojamības lietotni, kas atbalsta "iOS" un "Android" ierīces, tā nodrošina mijiedarbību, kontroli un atgriezenisko saiti uz un no automašīnas, izmantojot klienta personīgo mobilo ierīci.
10,25 collu "Pure Black" skārienekrāna tehnoloģija apveltīta ar žestu vadību, tomēr skārienekrāna komandas ir līdzsvarotas ar fizisko slēdžu pieejamību, jo galvenajām mehāniskajām darbībām, piemēram, pārnesumu izvēlei, piedziņas izvēlei, apsildei un ventilācijai ir saglabātas pogas. Tāpat arī saglabāti šasijas, ESP, izplūdes, joslas palīgsistēmas un novietošanas distances kontroles pārslēgšanas slēdži, tādējādi visbiežāk izmantotās vadības ierīces var vadīt intuitīvi, nenovēršot skatienu no ceļa.
"Vantage" ražošana tiks uzsākta 2024. gada pirmajā ceturksnī, un pirmo automašīnu piegādes klientiem plānotas 2024. gada otrajā ceturksnī. Jaunais "Vantage" nosaka jaunu braukšanas etalonu autovadītājiem, kuriem patīk ātra sporta auto izaicinājums. "Vantage" izstrādāts patiesi īstiem braucējiem.