Pilnpiedziņas spēkratu piedāvājums kompakto SUV segmentā nav liels. Piemēram, plašajā "Stellantis" koncerna modeļu klāstā tādu gandrīz vairs nav. Bet "Qashqai" un "Crosstrek" izrādās cienījami un cieši konkurenti, jo pat to galvenie izmēri atšķiras vien par kādu centimetru vai pat tikai milimetru.
Par dzinējiem to gan nevar teikt. "Subaru" brauc ar divu litru bokserdzinēju, kam pievienots t.s. vieglais hibrīds. Līdzīgu minielektroatbalstu bauda arī "Qashqai", taču dzinējs ir citāds - 1,3 litru turbo ar lielāko iespējamo jaudu. Tie ir 158 zirgspēki.
"Subaru XV" laikos būtu neizšķirts, taču "Crosstrek" jauda samazināta līdz 136 ZS. Arī griezes moments ir ievērojami mazāks, taču paātrinājums atšķiras labi ja par sekundi. Ņemot vērā, ka "Subaru" ir arī par gandrīz 100 kg smagāks, tas ir neparasti. Arī riepu izmērs ir teju vienāds, atšķiras vien platums - 235 "Nissan" pret 255 "Subaru".
Riepu augstums ietekmē arī rites komfortu, taču daudz ko nosaka arī tas, kādiem apstākļiem paredzētas automašīnas un to balstiekārtas. Par spīti visu riteņu piedziņai "Nissan Qashqai" ir izteikts pilsētnieks, kas reizumis var pieveikt kādu aizsnigušu vai netīrītu ceļu, pavilkt piekabi, taču nekādi ne izaicināt īstu bezceļu - trūkst klīrensa. "Subaru Crosstrek" ir pavisam citāds.