Noskaties Pirmais brauciens modernizētajā "Toyota Yaris" (1)

Raksta foto
Foto: Ekrānuzņēmums no video

"Toyota Yaris" ir pārdotākais mazais auto Baltijā, un šoreiz izbrauksim ar modernizēto modeli, kas ārēji gan izskatās aizdomīgi līdzīgs vecajam. "Toyota" ignorējusi ierasto praksi modernizācijas gaitā ieviest vismaz kādu papildu rišu bamperā vai lieku LEDu lukturos. Tā vietā "Yaris" uzlabots iekšēji.

Ja agrāk standarta "Yaris" nebija jaudīgāku dzinēju par 116 zirgspēkiem, tad tagad 1,5 litru agregāts attīsta 130 ZS - tikpat, cik jaunajā "Toyota C-HR". Ar hibrīdu vai bez, 2020. modeļu gada "Yaris" salonā nebija nedz modernākais, nedz izskatīgākais mazās klases spēkrats.

Sevišķi skumji uz konkurentu fona izskatījās novecojusī multimediju iekārta. Tagad "Yaris" ir ne tikai jauns centrālais ekrāns, bet arī virtuālais panelis ar četriem dažādiem skatiem. Ikdienas koplietošana gan varētu itin drīz sagandēt skaistos 17 collu diskus.

Labi, ka pat lētākajam "Yaris Active" turpmāk būs vieglmetāla, nevis tērauda 15nieki. "Yaris" ir pilsētas mašīna, kur arī izpaužas hibrīdiekārtas izslavētā degvielas ekonomija. Lielākas gaitas baterijas un jaudīgāka elektromotora dēļ "Yaris" pilsētas drūzmā brauks ar elektrību vien vēl biežāk nekā iepriekš.

Jauno "Toyota Yaris" Eiropai nu jau ražo divās kontinenta rūpnīcās - Francijā un Čehijā. Sākuma cena Latvijā - 22 000 eiro, pirmās piegādes - marta vidū.

Plašāk "TV Autoziņas" sižetā!

Uz augšu