Fiziskās un digitālās vides saplūšana
Inovācijām un tehnoloģiju iespējām attīstoties, mēs piedzīvosim pilnīgu fiziskās un digitālās vides saplūšanu. Metaverss, kas apvieno virtuālo pasauli ar reālo, sniedzot iespējas cilvēkiem satikties virtuāli, noteiks to, kā internetu izmantosim nākotnē.
Auto zīmols "Fiat" ir izveidojis metaversa veikalu, lai cilvēks, kas vēlas iegādāties jaunu auto, varētu izvēlēties virsbūves tipu, krāsu, interjeru, aprīkojumu un citas funkcijas. Pēc komplektācijas pircējs virtuālajā vidē var izbraukt testa braucienā, lai apskatītu iespējas tuvplānā, vienlaikus ar viņu kopā ir eksperts, kas var atbildēt uz visiem jautājumiem.
Savukārt "Open Metaverse Alliance for Web3" strādā pie standarta, lai metaversa platformu lietotāji varētu no vienas platformas pārcelties uz citu. Attīstās arī citas tehnoloģijas un telpiskā skaitļošana. Nākotnē lielāks akcents tiks veltīts digitālajai identitātei un Web3.
Ģeneratīvais MI paātrina 3D digitālā satura izveidi. "Nvidia Neuralangelo" var pārvērst 2D videoklipus 3D digitālos objektos vai struktūrās, ko var importēt virtuālās un paplašinātās realitātes telpās, digitālajos dvīņos vai video spēlēs. Mūsdienās tehnoloģijas sniedz iespēju inženieriem uzlabot lietotāju pieredzi digitālajā vidē, iekļaujot cilvēka maņas, piemēram, tausti, smaržu un garšu.
Telpiskās inteliģences risinājumi sekmē un veicina no jauna iztēloties, kā mūsu izvēles veido digitālo pieredzi, vienlaikus uzņēmumi pārdomā savas stratēģijas, veidojot jaunas iespējas, kā sazināties un komunicēt ar klientiem, partneriem un darbiniekiem.