Tāpat kā bērniem var būt augšanas sāpes, arī relatīvi jaunā iepirkšanās platforma “Temu” izjūt dažādas sāpīgas problēmas savā izaugsmes ceļā. Saraksts ar nozīmīgiem izaicinājumiem platformai, kas piedāvā preces par ļoti zemām cenām un kuras saknes ir Ķīnā, ir visai garš.
Vispirms Rietumvalstis uztraucās par to, ka kompānija zemās cenas piedāvā ar mērķi izvilināt lietotāju datus. Lai runas par iespējamu Ķīnas valdības iesaisti kompānijā beigtos, “Temu” īpašnieks “PDD Holdings” savu galveno mītni pārcēla uz Īriju, bet “Temu” tika pārvietots uz Bostonu. Tas atrisināja virkni problēmu, bet – uzmanību piesaista nu jau citas nebūšanas.
Pašlaik ir ļoti grūti izbēgt no “Temu” reklāmām. ASV sporta lielākais notikums “Superbowl” nebija izņēmums – tā norises laikā vairākas reizes skatītāji televizoru ekrānos redzēja aicinājumu “iepirkties kā miljardierim”. Pagājušajā gadā “Temu” mārketingam vien patērēja 1,57 miljardus eiro. ASV investīciju banka “JPMorgan Chase” paredz, ka šogad “Temu” izdevumi mārketingam un reklāmai būs trīs miljardi dolāru.