Šodienas redaktors:
Lauma Lazdiņa

Noskaties Elektriskais vadonis. Brauciens ar "Volkswagen ID.7"

Foto: Ekrānuzņēmums no video

"Volkswagen ID.7" ir vācu ražotāja elektriskais flagmanis, ar ko jau esam iepazinušies statiskajā prezentācijā Berlīnē. Laiks ar to izbraukt!

Parasti automašīnas, kas šķitušas neganti lielas telpās, uz ielas it kā sarūk. Taču teju piecus metrus garais ID.7 arī ārā joprojām izskatās kā sacīkšu jahta - tikai bez masta. ID.7 ražots "Volkswagen" ikoniskajā rūpnīcā Emdenā, kur pirms tam 50 gadus tika ražots "Volkswagen Passat".

Ja pieņem, ka ID.7 ir "Passat" sedana un "Arteon" elektriskais pēctecis, dzimšanas vietai ir pat simboliska nozīme. "Volkswagen ID."7 ir ne tikai liels, bet arī devīgs elektromobilis. Tas skaidri redzams arī salonā.

Solītā sniedzamība ir 511 km, kad ārā ir tikai +3 grādi. Braucot solītais "reindžs" gan rūk ātrāk nekā uzskaitās kilometri. Latvijā ID.7 pieejams vienā izpildījumā - ar 286 ZS elektromotoru aizmugurē. Pat ar vienu motoru lielais "elektrokuģis" paātrinās līdz 100 km/h 6,5 sekundēs, bet pa autobāni spētu traukties ar ātrumu līdz pat 180 km/h.

Lai pie nākamā lādētāja ID.7 spētu uzreiz uzsūkt maksimālo jaudu, "Volkswagen" aprīkojis tā 77 kwh bateriju ar programmējamu priekšsildītāju. Par 75 000 eiro "Volkswagen" aprīkojis ID.7 ar dažnedažādām "ekstrām".

Tostarp arī fotohromatiski aptumšojamu panorāmas jumtu. ID.7 nav nedz pirmais, nedz vienīgais elektromobilis, kam tāds ir, bet futūrisma iespaidu tas nemazina. Izmēram te patiesi ir nozīme. ID.7 ir tik garš, ka pat ar 20 zemprofila riepām cienījami slīd pāri pavasara bedrēm.

Lai izceltu to virs ID modeļiem ar zemāku kārtas numuru, "Volkswagen" aprīkojis elektrolimuzīnu ar elektroniski regulējamiem amortizatoriem jeb DCC. Automašīnai ir arī saviem izmēriem neticami mazs apgrieziena rādiuss - par to gādā aizmugurējā piedziņa. "Volkswagen ID.7" sākuma cena ir 57 400 eiro, ierēķinot valsts atbalstu privātpersonām.

Uz augšu