"Rīgas satiksme" februārī paziņoja, ka ir izstrādājusi jaunu logo un vizuālo identitāti. Izmaiņas negatīvi pārsteidza lielu daļu sabiedrības, kura nebija apmierināta ar uzņēmuma izvēli. Iespējams, "Rīgas satiksme" ņēmusi vērā kritiku, jo šobrīd tās mājas lapā un sociālo tīklu kontos logo ir mainīts.
Pēc izskanējušā nopēluma "Rīgas satiksme" nomainījusi savu logo (3)
Kā februārī ziņoja uzņēmuma pārstāvji, jaunā zīmola ieviešana bija plānota pakāpeniski, aptuveni divu gadu laikā, netērējot papildu līdzekļus.
Jaunajā logo vairs nebija sarkanās un dzeltenās krāsas. To vietā nāca zaļā, kas simbolizēja jaunos elektrobusus. Savukārt saglabāta zilā, kas tiek izmantota lielā daļā uzņēmuma transportlīdzekļu.
Jaunā logo izstrādei tika izlietoti 13 000 eiro.
13. martā uzņēmuma mājas lapā un sociālo tīklu kontos parādījies jauns logo, kurā mainītas sākotnējās formas krāsas.
Šobrīd redzamais logo saglabājis februārī izziņotās identitātes formu, bet mainījis krāsas, kā arī pazudis iepriekš pievienotais uzņēmuma nosaukums.
Baltās līnijas uz tumši zila fona redzamas gan uzņēmuma "Facebook", gan "X" konta attēlos.
Arī mājas lapas galvenajā izvēlnē redzamas jaunas krāsas, bet klāt pievienots arī februāra logo redzamais uzņēmuma nosaukums.
Publiski paziņojumi par logo vai vizuālās identitātes krāsu maiņu no uzņēmuma nav saņemti.
Jau ziņots, ka 2022. gadā kopumā "Rīgas satiksmes" apgrozījums bija 168,703 miljoni eiro, kas ir par 4,7% vairāk nekā 2021. gadā, bet kompānijas peļņa samazinājās 58,9% - līdz 1,25 miljoniem eiro.
"Rīgas satiksme" nodrošina pasažieru pārvadājumus ar autobusiem, tramvajiem un trolejbusiem Rīgā, kā arī apsaimnieko autostāvvietas pilsētas ielu malās. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Rīgas dome. "Rīgas satiksmei" pieder kapitāldaļas kompānijās SIA "Rīgas karte" (51%) un SIA "Rīgas acs" (100%).