"Rimi Latvia" pārstāvji, komentējot aptaujas rezultātus, norāda, ka pārtikas iegāde ir galvenā ikdienas tēriņu pozīcija, kurā iedzīvotāji aktīvi cenšas samazināt savus izdevumus.
"Pērn pieprasījums pēc pārtikas precēm ar pēdējo dienu termiņu ik mēnesi stabili auga, veicinot arī piedāvājuma paplašināšanu mūsu veikalos," stāsta "Rimi Latvia" sabiedrisko attiecību vadītāja Inga Bite.
Piemēram, salīdzinot ar 2023. gada janvāri, decembrī pieprasījums pēc nocenotās "Rimi" gatavotās produkcijas palielinājies sešas reizes, piena produkti pirkti piecas reizes vairāk, tāpat arī pieprasījums pēc maizes ir trīskāršojies.
"Salīdzinājumam – Latvijā aizvadītā gada janvārī pārdevām 58 tonnas pārtikas preču ar pēdējo dienu termiņu, bet decembrī to apjoms sasniedza jau vairāk nekā 235 tonnas," atklāj Bite.
Viņa atzīmē, ka pircēji, iegādājoties šādus produktus, ne vien ietaupa līdzekļus, bet arī īsteno ilgtspējīgu pieeju savu maltīšu pagatavošanā. Turklāt tādējādi tiek veicināta atbildīgu paradumu veidošanās un rezultātā var izvairīties no tūkstošiem tonnu pārtikas atkritumu radīšanas.
"Rimi Baltic" un "Norstat Latvija" 2024. gada janvārī veiktajā aptaujā par Baltijas iedzīvotāju ikdienas tēriņiem un taupīšanas paradumiem piedalījās kopumā 3011 respondenti no Latvijas, Lietuvas un Igaunijas vecumā no 18 līdz 74 gadiem.
"Rimi Latvia" 2022.gadā strādāja ar 1,028 miljardu eiro apgrozījumu un 27,49 miljonu eiro peļņu. Kompānija "Rimi Latvia" reģistrēta 1992.gada janvārī, un tās vienīgais īpašnieks ir Zviedrijā reģistrētais uzņēmums "Rimi Baltic".