Šodienas redaktors:
Artūrs Guds

Futbolisti Luka Modričs un Bukajo Saka sāk sadarbību ar “Snickers”

Foto: Publicitātes foto

“Snickers” kopā ar futbola zvaigznēm izceļ iedzīvotāju dzīves brīžus, kad notikušas humoristiskas kļūdas jeb tā dēvētie “own goals”, ko futbolā saprotam ar iesācēju kļūdām. Kopā ar futbola superzvaigznēm Luku Modriču (Luka Modrić) un Bukajo Saku (Bukayo Saka), “Snickers” uzsācis savu jaunāko kampaņu, kuras mērķis ir palīdzēt futbola līdzjutējiem izvairīties no “iesācēju kļūdām”, šokolādes zīmolam, kas pieder “Mars Inc.”, piedāvājot “Snickers” uzvaras stratēģiju, kas ļauj pārvarēt brīžus, kad spēle jeb dzīves notikumi neiet pēc plāna.

Šī ir starptautiska “Snickers” kampaņa, kas pielāgota arī futbola līdzjutējiem Eiropā, Tuvajos Austrumos un Āfrikā. Tuvojoties Eiropas čempionātam futbolā “Euro 2024”, kampaņas laikā notiks arī konkurss sociālajos tīklos, kurā varēs laimēt dažādas balvas un iespēju sacensties tiešsaistes video spēlē ar futbola superzvaigznēm Luku Modriču un Bukajo Saku.

Jaunās kampaņas televīzijas reklāmas klips sākas pilsētas bārddziņu salonā, kur klientam tiek apgriezti mati, kamēr viņš ir aizrāvies ar futbola mača skatīšanos televīzijas ekrānā.

TV reklāmā Tims ir iekārtojies savā krēslā līdzās citiem bārddziņu salona klientiem un, acis neatraujot no televīzijas ekrāna, seko līdzi savas mīļākās komandas spēlei. Brīdī, kad komanda gūst uzvaras vārtus, Tims, nevarot apvaldīt savu sajūsmu, izlec no krēsla, liekot frizierim šķībi nogriezt viņa matus. Šajā brīdī kadrā ienāk bārddziņu salona jaunākais darbinieks, ko atveido Bukajo Saka, atgādinot Timam, ka viņš nupat pieļāvis “iesācēju kļūdu”.

Lai glābtu Timu, ierodas bārddziņu salona asistents Luka Modričs, piedāvājot viņam “Snickers” batoniņu kā ideālu un ātru risinājumu viņa smieklīgajai, paša radītajai kļūdai. Ekrānā redzams kampaņas sauklis: ““Iesācēju kļūdas”? Varbūt tev vienkārši vajag “Snickers”.” (no ang val. – Own goal? Maybe you just need Snickers.”)

Papildus tam, ka Luka Modričs un Bukajo Saka piedalās TV reklāmā, īsā video abi dalās ar savu viedokli par dažām no lielākajām futbola fanu kļūdām, kura laikā novērtē futbola līdzjutēju lielākās “iesācēju kļūdas”.

Abi futbolisti vērtē līdzjutēju humoristiskos neveiksmju mirkļus skalā no viens līdz desmit, sākot no vārtu guvuma nokavēšanas futbola spēles laikā, jo tobrīd ir nācies iet nopirkt hotdogu, līdz ierašanās uz spēli ar biļeti telefonā brīdī, kad telefona baterija ir teju izlādējusies. Tāpat video laikā futbola zvaigznes atklāj arī dažus savas “iesācēju kļūdas”.

Stāstot par sadarbību ar “Snickers”, Luka Modričs atklāj: “Man patiešām patika strādāt ar “Snickers”. Bija jautri novērtēt dažus no smieklīgākajiem atgadījumiem futbola spēļu laikā. Tādi brīži notiek, un jebkurš var saskarties ar “iesācēju kļūdām”, tāpēc dažreiz vienkārši vajag nelielu palīdzību, lai atgrieztos spēlē.”

Bukajo Saka piebilst: “Ārpus laukuma mēs visi esam piedzīvojuši nedaudz apkaunojošas “iesācēju kļūdas”, un futbols nebūtu nekas bez mūsu atbalstītājiem, taču netīšu matu nogriešanu savas mīļākās komandas spēles laikā es novērtēju ar 10. Man patika strādāt līdzās Lukam, tāpēc pateicos “Snickers” komandai par to, ka tas notika!”

Mindaugs Gutauskas, “Mars” tirgus direktors Baltijas valstis, saka: “Mēs zinājām, ka līdzjutējiem ne vienmēr viss izdodas pareizi, tāpēc vēlējāmies izcelt cilvēku “iesācēju kļūdas”. Un kurš varētu mūs atbalstīt labāk, kā divi no populārākajiem futbola spēlētājiem pasaulē. Šī humoristiskā un nedaudz ironiskā kampaņa ar Luku Modriču un Bukajo Saku mudina futbola fanus pasmieties par savām neveiksmēm, kamēr “Snickers” piedāvā risinājumu, kas atbalsta brīžos, kad gribas “paslēpt galvu smiltīs”.”

Uz augšu