"Foršs čalis, kurš nekautrējās parādīt savas olas," tā Modris Konovalovs sevi piesaka vietnē "Instagram". Un kautrēties te tiešām nav par ko, jo lepnumam ir pamats. Pandēmijas laikā uzsāktais rūpals tagad ir atpazīstams visā Latvijā. Ja negribi uz Lieldienām pats krāsot olas, tad atbilde ir "Modra olas", jo tās jau tiek izdētas krāsainas.

 Ja kāds Modri pavelk uz zoba, sakot, ka vistkopība un olas jau tāda omīšu padarīšana, tad jaunais vīrietis, kurš droši varētu strādāt arī par smaidošo emoji, stalti izslejas un paziņo, ka viņš seko līdzi pasaules vēsmām. Piemēram, Amerikā vistkopība ir jauns un modīgs trends, kas lēnām ienāk arī Latvijā – cilvēki grib savas vistas un savas olas.

Tiesa, tas nav tik vienkārši, kā izskatās, un to Modris zina labāk nekā citi. Viņa sapnis bija un ir lauku sēta, pagaidām gan tā ir daudzdzīvokļu mājas pagalmā un vistas nebūt nav vienīgie tās iemītnieki. Modri droši varētu dēvēt par Birzgales Darelu.

Pāris gadu laikā viņš kļuvis par neformālu krāsaino olu magnātu, jo, ja zilas, zaļas un rozā olas, tad pie Modra. Viņš zina arī pastāstīt, kāpēc zaļas olas ir vispieprasītākās. Viņš padalīsies arī ar informāciju, kuras krāsas ola ir visstiprākā, kā tās atšķiras garšā. Viņš ar lielu rūpību saliks olas kastē kā izmeklētas un ekskluzīvas konfektes.