"Ja ir vecāka gadagājuma auto, tad, protams, sāls, mitrums uz ceļa automašīnas šasiju pakļauj diezgan nelabvēlīgiem apstākļiem un krietni bojā," stāsta "Sigma Motors" servisa vadītājs. Parasti gan caurumi neparādās vienā ziemā un korozijas vēstneši jau ir bijuši pirms tam, taču katra ziema veicina defektu progresu. "Un tad vienā pavasarī pienāk kritiskais moments," - tā Freimanis.
Tikmēr "Andre Motors" servisa vadītājs Sandis Buraks piemetina – pie "pavasara atklājumiem" klāt var minēt arī vējstiklu un sānu stiklu skrāpējumus, kas radušies, kad automašīnu īpašnieki ziemā ļoti cītīgi centušies atbrīvoties no ledus.
Tāpat savu artavu dod tas, ka vējstikls ir nepārtrauktā saskarsmē ar vēja plūsmu, kā arī dubļiem, kas nonāk uz stikla. "Ja netīrumi krājas starp vējstikla slotiņām un stiklu, tad tie nepārtraukti berzē stiklu un ilgākā laika posmā var rasties bojājumi," piebilst "Sigma Motors" pārstāvis.
Pavasaris ir laiks, kad aktualizējas gaisa temperatūras samazināšana automašīnas salonā. "Ja, piemēram, problēma bija zināma jau iepriekšējā sezonā, tad nereti cilvēki tieši pavasarī izvēlas to savest kārtībā, lai jau siltajā pavasarī un vasarā varētu baudīt patīkamu klimatu savā automašīnā," stāsta Freimanis.
Autovadītāji īpaši sarosās divas reizes gadā
"Gada laikā ir divi periodi, kad auto īpašnieki pastiprināti pievērš uzmanību savam auto, un te, visticamāk, nostrādā cilvēka psiholoģija," stāsta "Sigma Motors" pārstāvis.