Lai cik grūti tam noticēt, jaunā "Škoda Superb Combi" pārstāv tikai ceturto "Superb" paaudzi kopš 2001. gada. Iepriekšējais "Superb" noturējās ražošanā gandrīz 10 gadus, tāpēc jaunais šķiet gandrīz vai radikāli atšķirīgs. Komplektācijas arī ir citas.
Noskaties ⟩ Pirmais brauciens ar jauno "Škoda Superb Combi"
Sākotnēji būs trīs pamatlīnijas "Essence", "Selection" kā tējas zaļais testa auto un ekskluzīvais "Laurin & Klement". Salona apdares veidu ir pat vairāk nekā komplektācijas līmeņu. Lai gan detaļās joprojām saskatāma zināma Austrumeiropas pēctecība, apdares materiālu izvēle ir plašāka kā jebkad. Vēlāk izvēlei pievienosies arī "Sportline".
Universālis ir četrus centimetrus garāks nekā iepriekš, nu jau pārsniedzot 4,9 metru atzīmi. "Škoda" apgalvo, ka jaunajā "Superb" īstenoti 28 "Simply Clever" praktiskie risinājumi. Daļu no tiem aizņēmies arī "Volkswagen Passat", bet ledus skrāpīša zem bākas vāciņa gan tam nebija.
Bez standarta 1,5 litru TSI benzīna dzinēja "Superb" cenu lapā atrodams arī 265 ZS benzīna turbomotors, taču obligātās pilnpiedziņas dēļ tāds maksās tikpat, cik jaudīgākais dīzelis. Spēcīgāka inovācija ir viduskonsole ar trim multifunkciju kloķiem.
Tādu nav ne tiešajam radiniekam, ne citām "Škodām", izņemot jauno "Kodiaq". Tā kā rokturīši vada gan klimatu, gan skaļumu, gan braukšanas režīmus, sākumā mazliet jāpierod.
Tā kā Portugālē nācās pastāvēt sastrēgumos, pat dīzeļa patēriņš nebija optimāls - 6,9 līdz 7,2 litri. Taču pat ar patukšotu bāku "Superb" vēl arvien solīja 900 km sniedzamību. Savukārt "Superb" lādējamais hibrīds bez problēmām veic līdz 100 km un vairāk ar elektrību.
Plašāk "TV Autoziņas" sižetā!