"Hyundai" šādas pārnesumkārbas uzstāda gandrīz visiem modeļiem. Atšķirībā no "Volkswagen" grupas automašīnām, kur šāda tipa kārbu pazīstam ar nosaukumu DSG, Hyundai tā saucas DCT, saīsinājumā no dual clutch transmission, tātad divu sajūgu transmisija.
Tā ļauj vienlaikus ieslēgt vienu pārnesumu, turot gatavībā nākamo. Kad nepieciešams otrs pārnesums, ar minimāliem jaudas zudumiem var pārslēgties un turpināt braukšanu, neizjūtot pārslēgšanos.
Svarīgākās DCT priekšrocības ir mazāki jaudas zudumi, mazāks degvielas patēriņš un lētāka apkope. Parastā "automāta" karterī iepildāmi 6 līdz 8 litri speciālas eļļas, bet divsajūgu kārbai nav nepieciešams vairāk par 2 - 2,5.
Ja neskaita periodisku eļļas maiņu, cita apkope nav nepieciešama. DCT kārba kalpos ilgi un godīgi, ja pret to izturēsieties saudzīgi. Tā, piemēram, nav ieteicams vienlaikus likt draivā un tūlīt pat strauji piedot gāzi. Tomēr lielizmēra SUV, kā Santa Fe un pašuzlādes hibrīdiem, "Hyundai" joprojām izmanto klasiskos "automātus".
Plašāk "TV Autoziņas" sižetā!