Lai nodrošinātu ērtāku depozīta maksas apriti un klientiem vairs nebūtu jānes taromātā izdrukātais kupons uz veikala kasi, mazumtirgotājs "Rimi Latvia" kopā ar Depozīta iepakojuma operatoru (DIO) un taromātu uzstādītāju "Tomra Collection Latvia" radījuši iespēju summu par nodoto taru "Rimi" taromātos ieskaitīt "Mans Rimi" kartes uzkrājumā. Pie līdzīga risinājuma strādājot arī mazumtirgotājs "Maxima Latvija".
Depozīta maksu par nodotajām pudelēm varēs ieskaitīt "Rimi" klienta kartes uzkrājumā
"Rimi Latvia" ziņu medijam TVNET norāda, ka jaunā taromāta funkcionalitāte – pievienot depozīta maksu lojalitātes kartes uzkrājumam – papildina iepriekš pieejamās iespējas ziedot summu vai izmantot depozīta kuponu pirkumiem veikalā.
Lai pievienotu depozīta maksu "Mans Rimi" kartei, nepieciešams lejupielādēt "Rimi" lietotni un pieslēgties "Mans Rimi" lojalitātes profilam. Pēc tam, izmantojot "Rimi" lietotni, jānoskenē taromāta QR kods, jānodod tara un jāspiež poga "Pabeigt". Depozīta maksa uzreiz tiks pievienota "Mans Rimi" kontam, turklāt taromāta pārskaitījums pieejams pirkumu vēsturē, ko iespējams aplūkot savā "Mans Rimi" profilā.
"Rimi Latvia" sabiedrisko attiecību vadītāja Inga Bite, skaidro, kāpēc ieviesta šāda iespēja: "Lai arī klienti novērtē bezskaidras naudas norēķinus,
ikdienā nākas saskarties ar situācijām, kad depozīta kupons ir bojāts, pazaudēts vai, norēķinoties par pirkumu, nav iespējams iztērēt visu kuponā norādīto summu."
Uzņēmuma sniegtā informācija liecina, ka "Rimi" veikalu tīklā katru gadu tiek nodotas vismaz 100 000 000 taras vienību. Pērn tirgotāja taromātos otrreizējai pārstrādei 27% gadījumos tika nodota stikla tara, 24% bija skārds, bet 49% PET pudeles.
"Rimi" pagaidām ir vienīgais mazumtirgotājs, kurš piedāvā iespēju depozīta maksu uzreiz ieskaitīt lojalitātes kartes uzkrājumā. Tomēr arī konkurenti strādājot pie līdzīgiem risinājumiem.
Mazumtirgotāja "Maxima Latvija" komunikācijas vadītāja Liene Dupate-Ugule ziņu medijam TVNET pastāstīja, ka iespēja nodotās taras summu automātiski ieskaitīt klientu lojalitātes "Paldies" kartē šobrīd ir plānošanas stadijā. "Mūsu galvenais mērķis ir nodrošināt, lai šāda sistēma būtu vienkārša un efektīva, kā arī pieejama ikvienam mūsu klientiem, tāpēc šobrīd izvērtējam vispiemērotākos tehniskos risinājumus, lai to īstenotu," sacīja Dupate-Ugale.