Noskaties Kāpēc jaunais "Toyota Land Cruiser" ir principiāli cits auto?

Foto: Ekrānuzņēmums no video

Uz plašās planētas ražošanā vairs nav atlicis daudz tādu automašīnu kā "Toyota Land Cruiser". Tāpēc pirmā iepazīšanās ar jaunās jeb J250 paaudzes modeli Skotijā ir īpaši svarīga.

"Land Cruiser 250" būvēts uz tās pašas rāmja platformas, kas izmantota lielākajam 300. sērijas modelim. Ar to līdzība laikam arī beidzas. Keita Moritsu, "Toyota MC" vidējā izmēra spēkratu galvenais inženieris: "Land Cruiser 300" ir simbolisks visurgājējs, bet "Land Cruiser 250" ir projektēts kā praktisks visurgājējs." 2,8 litru dīzeļdzinējs ar nelieliem uzlabojumiem pārņemts no "Toyota Hilux" pikapa. Pārnesumkārba gan ir cita. Transmisija ir pārgājusi no sešiem uz astoņiem ātrumiem.

Benedikts Vanags, autosportists: "J250 ir revolūcija, nevis evolūcija. Tas ir pilnībā jauns auto. Man jau patīk jaunais dzinējs. Tagad tam ir 8 ātrumu automāts, un tas kļuvis vēl labāks. Man patīk arī pārredzamība."

Pārredzamība tiešām ir lieliska. Tas braucējiem liek justies drošāk. Priekšdaļa ir piemērotāka individualizācijai un remontiem. Bampera priekšdaļu var demontēt pats īpašnieks. Šis ir pirmais "Land Cruiser" ar elektrisku, nevis hidraulisku stūres pastiprinātāju.

Jaunā "Land Cruiser" dizaineri iedvesmojušies no 80. gadu 60. sērijas modeļa. "Toyota" piedāvā divus dažādus priekšdaļas noformējumus. Pirmā izlaiduma sērijai ir apaļi retrostila lukturi. Visai Eiropai paredzēti tikai 3000 šādi "Land Cruiser", Baltijai - tikai 150, un visi jau ir izpārdoti.

Plašāk "TV Autoziņu" sižetā!

Uz augšu