Raidījumā "Bez tabu" vērsusies rīdziniece Olga, kura atsaukusies uz aicinājumu izmantot jaunās automazgātavas Rīgā pakalpojumus. Pēc trīs mēnešu abonementa iegādes autovadītāja gan palikusi ar garu degunu.
Noskaties ⟩ Sieviete iegādājas automazgātavas abonementu, taču pakalpojumu nesaņem. Kāpēc tā? (2)
Olga parāda automazgātavas darbiniekam lietotni, kur rakstīts, ka abonements esot aktīvs. Taču tas nelīdz. Arī saruna ar uzņēmuma uzziņu tālruņa operatoru skaidrību neievieš. Un arī nākamajā dienā atkārtojas tā pati situācija. Paralēli tam kliente jau elektroniski sazinās ar kompāniju.
Olga uzsver — dāvināt naudu nevienam negribot, it sevišķi, ja veikti jau divi nesekmīgi mēģinājumi izmantot abonementa priekšrocības. Tikmēr kompānija nemaz nesteidzoties ar situācijas risinājumu vai naudas atmaksāšanu.
Plašāk "Bez tabu" sižetā!