"Toyota Camry" ir nepretenciozs vidēja izmēra sedans, ko pie mums pārdod pavisam nelielā skaitā. Turpretim ASV jau 25 gadus tas ir sedans Nr.1. Lai izpētītu šo fenomenu tuvāk, raidījums "TV Autoziņas" devās uz Sandjego Kalifornijā, kur pirmo reizi sastapa jaunāko 11. paaudzes "Camry".
Noskaties ⟩ Dzimis ASV. Pirmais brauciens ar jauno "Toyota Camry"
Kopš 80. gadiem pasaulē pārdots vairāk nekā 21 miljons "Camry". Jaunākās paaudzes modeļa dizains radīts ASV, un skaidri redzams, ka "Camry" vizuāli satuvinājies ar radiem no premium segmenta.
Piekšpuses izvirzījums un bampers veidots pēc "Lexus" parauga. Visur, izņemot Ķīnu, sedans turpmāk brauks ar kombinēto spēka iekārtu uz 2,5 litru četru cilindru benzīna dzinēja bāzes. Jauda - 225 ZS.
Gaitā jaunais "Camry" šķiet ārkārtīgi eiropeisks, jo "Toyota" pilnveidojusi sedana balstiekārtu. Paātrinājums līdz 100 km/h aizņem mazāk par astoņām sekundēm. Sedana riteņu bāze nav mainījusies, taču automašīna ir garāka uz pārkaru bāzes.
Aizmugurē vietas ir daudz, savukārt priekšējais panelis ar jauno multimediju ekrānu arīdzan attāli atgādina Lexus. Jauno "Camry" Eiropā tirgos tikai dažās valstīs - Polijā, Ungārijā, Čehijā, Slovākijā un Baltijas valstīs, turklāt pie mums nonāks Japānā, nevis ASV ražotas automašīnas. Latvijā jauno "Camry" varēs iegādāties septembrī, savukārt pasūtījumus sāks pieņemt jau maijā.
Plašāk "TV Autoziņas" sižetā!