Vācijas aviokravu pārvadātājs "Lufthansa Cargo" ir sācis regulārus kravu lidojumus uz Rīgas lidostu, kas līdz ar to kļūst par pirmo Baltijas lidostu, ar ko "Lufthansa Cargo" veido regulāru tiešo kravu savienojumu, informēja lidostas komunikācijas projektu vadītāja Ilze Salna.
Foto ⟩ Spēj nest pat 28 tonnas! Rīgā sagaidīts pirmais “Lufthansa Cargo” kravas lidojums. Ar ko tas ir nozīmīgs?
Regulāru kravu lidojumu atvēršana ļaus Latvijas ražotājiem labāk plānot un ātrāk sasniegt jaunus noieta tirgus "Lufthansa Cargo" kravu tīklā, kā arī vietējam uzņēmējiem ērtāk un ātrāk importēt preces no citām valstīm par konkurētspējīgām cenām. Kravas lidojumu priekšrocība ir spēja vienlaikus transportēt lielāka apjoma kravas, nesadalot tās vairākos reisos, un iespēja pārvadāt lielgabarīta kravas, ko nevar uzņemt pasažieru gaisa kuģos, skaidro Rīgas lidostas aviācijas kravu attīstības vadītājs Eligijus Jentkus.
""Lufthansa Group" ir ilglaicīgs un stabils Rīgas lidostas sadarbības partneris, un mēs esam priecīgi, ka tieši Rīgas lidosta kļūst par pirmo Baltijas lidostu, kur "Lufthansa Cargo" uzsāk šādus regulāros aviokravu lidojumus," viņš uzsver.
"Lufthansa Cargo" Ziemeļvalstu un Baltijas reģiona pārdošanas vadītājs Hennings Oldendorfs atzīmē, ka Rīga ir svarīgs loģistikas centrs, īpaši datortehnikas un veselības industrijai, taču, viņaprāt, uzņēmuma jaudas būšot noderīgas arī citām nozarēm, kurās nepieciešami ātri gaisa pārvadājumi. Viņš uzsver, ka jaunas savienojums būs nozīmīgs visam reģionam, ņemot vērā, ka Rīgas lidostas aviācijas kravu segments attīstās.
"Lufthansa Cargo" kravu lidojumi uz Rīgu notiks vienu reizi nedēļā, izmantojot "Airbus A321F" gaisa kuģus ar maksimālu kravas kapacitāti 28 tonnas.