Šodienas redaktors:
Lauma Lazdiņa

Latviešu kosmētiku atzīst “Emily in Paris” un “The Crown” grima mākslinieki (1)

Foto: SIPA

Pasaulē vadošie grima mākslinieki no Francijas, Apvienotās Karalistes un citām valstīm, kas strādā tādos pasaules mēroga TV seriālos kā “Emily in Paris”, “The Crown” un “One Day”, kā arī fotosesijās žurnālos "Vogue”, “Cosmpolitan” un “Harper's Bazaar”, augsti vērtē zīmola plašo dekoratīvās kosmētikas toņu klāstu un produktus, kas vienlaikus sniedz dabīgas ādas efektu un kopjošas īpašības.

 "Man ļoti patīk MÁDARA zīmols, galvenokārt dabiskā sastāva un plašā toņu klāsta dēļ. It īpaši novērtēju tumšo toņu daudzveidību un kosmētikas ilgnoturību. Ar tonālajiem krēmiem, konsīleri un pūderiem ir ļoti viegli un ātri strādāt, kas ir īpaši svarīgi filmēšanas laukumā. Tie ir viegli izpludināmi, nemanāmi saplūst ar ādu un nav nepieciešams izmantot daudz produkta.”- Alexandra Lenone, grima māksliniece no Francijas, kas strādājusi uz filmēšanas laukuma seriālā “Emily in Paris”, Berlīnes modes nedēļā, kā arī ar tādiem luksusa zīmoliem kā Yves Saint Laurent.

Foto: Publicitātes foto

Dekoratīvā kosmētika ir strauji augošs segments MÁDARA produktu sortimentā. 2023. gadā tā veidoja 2,617,442 miljonu eiro ieņēmumus jeb par 17,3% vairāk nekā 2022. gadā. Lielākie tirgi, kuros bijis pieaugums, ir Francija (+22%), Igaunija (+16%) un Vācija (+14%).

"Esam ļoti lepni, ka mūsu tonējošo kosmētiku ir pamanījuši un iecienījuši profesionāli grima mākslinieki, kas strādā ar pasaules mēroga kino zvaigznēm, modeļiem un projektiem. Tas dod vēl lielāku apliecinājumu, ka mūsu produktu izstrādes speciālisti lieliski izprot dekoratīvās kosmētikas lietotāju vēlmes un tās sasniedz ar augsta līmeņa dabiskām formulām. Tāpat šo pierādījumu sniedz arī strauji augošais pieprasījums pēc MÁDARA dekoratīvās kosmētikas Francijā, Vācijā un citos eksporta tirgos,” – Gunta Šulte, MADARA Cosmetics izpilddirektore.

“MADARA Cosmetics” dibināta 2006.gadā un kļuvusi par vienu no vadošajiem kosmētikas ražotājiem Ziemeļeiropā un līderi Latvijā, kā arī iecienītu zīmolu Francijā, Vācijā, Somijā un citur Eiropā. Kopš 2017.gada novembra kompānijas akcijas iekļautas biržas "Nasdaq Baltic" alternatīvā tirgus "First North" sarakstā.

Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu