"Škoda Superb" lielākoties ir dienesta automašīna, taču cik šim uzdevumam gatavs ir jaunais modelis? Tā kā jaunais "Škoda Superb Combi" ir garš auto, mēs vēlamies noskaidrot, kā tajā jūtas patiesi garš cilvēks.
Noskaties ⟩ Kā jaunajā "Škoda Superb Combi" jūtas basketbolists?
Pretrūsas apstrādes un autokrāsas atjaunošanas uzņēmuma pārstāvis Raivis Alksnis ir bijušais basketbolists, tāpēc pilnībā kvalificējas šim uzdevumam. Nav arī gluži tā, ka Raivis nebūtu braucis ar lepnākiem auto, tomēr jaunā "Superb" interjers viņam ir pārsteigums.
Tādu "Smart Dial" kloķīšu kā jaunajā "Superb" nav pat Raivja BMW. No braucēja ergonomikas viedokļa radikālākā izmaiņa ir pārnesumkārbas svira uz stūres. Ļoti labi - vidū paliek vairāk brīvas vietas!
"Ne jau velti "Mercedes" jau pirms 20 gadiem izdomāja, ka tā ir ērtāk!" teic Raivis. Jostu pievilcēji un projekcijas displejs "Superb" arī ir jaunums. "Head up" jeb projekcijas displejs ir tikai viena no iekārtām, kas "Škoda" ieviesta pirmoreiz.
Tā kā šis ir "Superb" augstākās klases modelis "Laurin & Klement", tas jau standartā aprīkots ar matricu gaismām, trīs zonu klimata sistēmu un "Drive Plus" pakotni. "Drive plus" pakotne izmaina arī amortizatoru cietību un atsaucību stūrei.
Vai "Superb" ir piemērots gara auguma cilvēkiem, kāda līmeņa darbiniekam piemērots "Škoda Superb Combi" un ar ko liels universālis vispār ir pārāks par tikpat lielu SUV, noskaidros pilns testa brauciens kopā ar Raivi Alksni.
Plašāk "TV Autoziņu" sižetā!