Londonas Karalienes Marijas universitātes zinātniekus dara bažīgus fakts, ka saldumi ar augstu cukura līmeni var radīt negatīvas sekas veselībai, tostarp cukura diabētu, kariesu, aptaukošanos, problēmas ar ādu, kā arī citas. Tādēļ ir ļoti svarīgi kontrolēt šo produktu patēriņu, lai izvairītos no ilgtermiņa veselības problēmām.
Pārtikas ražotājs “Mondelēz” noraidīja šī pētījuma rezultātus un uzsvēra, ka ir “atbildīgs pārtikas ražotājs, kas ievēro visas mārketinga prasības”. “Mūsu produkti ir paredzēti pieaugušajiem, tātad arī vecākiem, kuri var izvēlēties, vai pirkt mūsu produktus bērniem vai ne”.
“Mēs nepiekrītam šim pētījumam, jo neticam, ka produkta iepakojums varētu šķist pievilcīgs bērniem tādēļ, ka uz iepakojuma ir košas krāsas vai dažādas formas,” teica “Oreo” un “Milka” ražotāja “Mondelēz” pārstāvis.
Lielbritānijas Pārtikas un dzērienu federācija aizstāvēja pārtikas ražotāju mārketinga taktiku, norādot, ka “ražotāji stingri ievēro reklāmas noteikumus kaitīgajiem ēdieniem un dzērieniem medijos, kas paredzēti bērnu auditorijai, tostarp televīzijā, internetā, kinoteātros, drukātajos medijos un vides reklāmā”.
Olivers, kā arī virkne citi viņa domubiedri plāno vērsties pie Lielbritānijas likumdevējiem lai panāktu, ka bērniem pieejamā pārtika ir veselīgāka, kā arī ražotāji paši pievērstu uzmanību tam, ka liela daļa no to saražotās produkcijas ir kaitīga.