78% zīmolu nav pārliecināti, ka patērētāji pieņems produktus un pakalpojumus, kuros integrēts mākslīgais intelekts (MI), papildinātā un virtuālā realitāte (AR/VR). Produktus ar MI, kā arī ar AR/VR ir gatavi pieņemt tikai 35% patērētāju, liecina “The Future Group” veiktā pētījuma dati.
Raksts sākotnēji publicēts šī gada maijā
Uzņēmuma veiktā aptauja liecina, ka 2030. gadā 81% respondentu sadarbosies ar tērzēšanas robotiem, 78% izmantos VR/AR lietojumprogrammas, lai iegādātos preces (piemēram, mēbeles), un 56% apmeklēs virtuālās telpas ar reālistisku vidi (mežus, kalnus, pludmales).
Līdz 2030.gadam 67 % no visām mijiedarbībām starp zīmoliem un klientiem notiks, izmantojot viedierīces, robotus un tā saucamos čatbotus, un patērētāju apkalpošana arvien vairāk notiks virtuāli – digitālajā vidē, nevis fiziskajā. Patērētājiem būs iespēja digitāli šūt drēbes virtuālā vidē, apmeklēt koncertus, kurās varēs redzēt mūziķu hologrammas un virtuāli pusdienos kopā ar draugiem.