Noskaties Noslīpēts līdz pilnībai. Brauciens ar jaunāko "Porsche Taycan"

Raksta foto
Foto: Ekrānuzņēmums no video

"Porsche Taycan" ir pagaidām vienīgais un arī veiksmīgākais vācu markas elektromobilis. Tā pārdošanas apjomi tuvojas 150 000 automašīnu. Kopš "Taycan" iznākšanas 2019. gadā fāstbeka virsbūvei pievienojušās arī citas, ieskaitot paaugstināto "Cross Turismo". Tomēr oriģinālais siluets ir "Taycan" esence.

Raidījuma "TV Autoziņas" testa auto ir 4S ar visu riteņu piedziņu un krāsu gluži kā "Vespa". "Taycan" joprojām nav nekādu lāpstiņu uz stūres. Jāpieņem, ka elektromobilis par rekuperāciju visu zina labāk.

Ar lielo bateriju var veikt vairāk nekā 400 km, un no 10 līdz 80% jaunais "Taycan" lādējas divreiz ātrāk un pie divreiz zemākas temperatūras nekā iepriekš. Jaunajam "Taycan" nav mazāk par 435 zirgspēkiem, bet "Taycan 4S" ir no 462 līdz gandrīz 600 zirgspēkiem "overboost" režīmā, ja tāds ir.

Par piemaksu iegūstama arī "Launch Control" starta palaišanas iekārta. Pilnā cena ir gandrīz 160 000 eiro. Vietām "Taycan" ir pat patīkami askētisks. Uz sporta stūres katrā pusē ir tikai pa dažām sīkām podziņām.

Braukšanas režīmus kā allaž pārslēdz grozāms slēdzis tieši uz stūres. Uzsvars ir uz skārienjutīgiem ekrāniem, kam pievienojies vēl viens iepretim blakussēdētājam. Kā jaunais "Taycan" brauc dažādos režīmos un kāpēc vairāk līdzinās precīzam instrumentam, nevis auto, uzzināsiet, noskatoties visu sižetu.

Plašāk "TV Autoziņas" sižetā!

Uz augšu