KGM norāda, ka atbilstoši WLTP testiem "Torres EVX" ar pilnu uzlādi var veikt 450 km. Salīdzinot ar "Subaru Solterra", kas ir pilnpiedziņas elektroauto ar līdzīgām iezīmēm, tas ir aptuveni par 100 km vairāk.
Cenas ziņā gan benzīna, gan elektriskais "KGM Torres" ir orientēti uz vidējo tirgus segmentu. Tas piedāvā labu kvalitāti, komfortu un tehnoloģijas, kas ir salīdzināmas ar daudz dārgākiem analogiem. Piemēram, līdzīgi kā "Audi Q8", tam ir trīs ekrāni, no kuriem divi ir skārienjutīgi un kontrolē dažādas funkcijas.
"Jautājums ir par cenas konkurētspēju. Labi aprīkots un kvalitatīvi izveidots eksemplārs ar pilnpiedziņu var maksāt nedaudz virs 40 000 eiro. Nav slikti! Taču, lai tirgu iekarotu agresīvi un ātri ieņemtu savu nišu, iespējams, būtu jānosaka vēl zemāks starta punkts. Taču tik un tā – šo automašīnu ir vērts izmēģināt cilvēkiem, kuri meklē gan bezceļā nemulstošu auto, gan arī citas moderno spēkratu īpašības," uzskata Agris Dulevičs.
Ar benzīnu darbināma pilnpiedziņas "Torres" cena ir zem 40 000 eiro. Salīdzinājumam: pilnpiedziņas "Toyota Corolla Cross" zemākajā aprīkojuma līmenī maksā gandrīz 38 000. Bet, ja kāds tīko pēc jaunā pilnpiedziņas "Volkswagen Tiguan", tad cena sāksies no gandrīz 44 tūkstošiem eiro.
Arī pilnībā elektriskais "Torres EVX" bāzes izpildījumā maksā ap 40 tūkstošiem. Šajā ziņā tam ir priekšrocības salīdzinājumā ar konkurentu "Volkswagen ID.4", kura cena ir no 45 000 eiro. Savukārt "Subaru Solterra" ir par aptuveni 3000 eiro dārgāks nekā KGM modelis.
"Ražotāji aizvien meklē veidus, kā piepildīt tirgu ar iespējami dažādiem modeļiem un iespējami plašām funkcijām. Taču pircēji būs ieguvēji, ja papētīs tirgu dziļāk. Šobrīd piedāvājums ir tik bagātīgs, ka, pavirši skatoties, milzīgajā izvēles mežā var nepamanīt patiesi interesantus variantus," rezumē Agris.