Lai arī “Chanel” darba netrūka, darbaholiķis Karls 1984. gadā izveidoja arī pats savu personīgo zīmolu – “Karl Lagerfeld”. Sākumā uzņēmums piedāvāja tikai vīriešu apģērbu, bet 1990. gados dizainers izstrādāja arī sieviešu līniju “Lagerfeld Gallery”. 2005. gadā Lāgerfelds pārdeva zīmolu “Tommy Hilfiger”, vienlaikus saglabājot radošā direktora amatu un pilnīgu kontroli pār dizainiem.
Savā karjerā talantīgais dizainers ir arī palīdzējis pasaulei atklāt ne vienu vien topošo topmodeli. Viņa mūzas un zīmola sejas dažādos laikos bija Keita Mosa, Klaudija Šīfere un Kara Delavinja. Arī aktrises Vanesa Paradī, Bleika Laivlija un Kristena Stjuarte baudīja viņa mūzas statusu. Dizainers arī radīja smaržas un pats fotografēja “Chanel” reklāmas kampaņas.
Karlam patika stāstīt par sevi, tostarp arī izdomātus faktus. Piemēram, karjeras sākumā viņš teica, ka esot no Zviedrijas, nevis no Vācijas. Taču savu privāto dzīvi viņš mācēja paturēt noslēpumā. Lāgerfelds nekad nebija precējies un viņam nebija bērnu.
Ir zināms, ka no 1970. gadu sākuma līdz 1980. gadu beigām viņam bija 18 gadus ilgas attiecības ar franču aristokrātu Žaku Debašeru. Tiesa gan, Lāgerfelds teica, ka attiecības nekad nav bijušas seksuālas un bija balstītas “absolūtā mīlestībā”.
Žaks bija ekstravagants vīrietis, kurš ģērbās kā 1930. gadu kinozvaigznes un glabāja savas zīda kaklasaites lādē, kas reiz piederēja Marijai Antuanetei, bet kokaīnu – apzeltītā “Cartier” kastītē. Ar Karlu viņš iepazinās naktsklubā un norunāja līdz pieciem no rīta. Karlam bija 38, bet Žakam – 20 gadi.
“Viņš bija tas, kurš mani uzjautrināja vairāk nekā jebkurš cits,” vēlāk sacīja Lāgerfelds. “Viņš bija arī neiespējams, viņš bija nicināms – viņš bija ideāls.”
Žakam bija 38 gadi, kad viņš 1989. gadā nomira no AIDS. Savu īso mūžu viņš nodzīvoja spilgti – viņš rīkoja skaļākās ballītes, draudzējās ar slavenībām un bija attiecībās ar abu dzimumu pārstāvjiem. Žaks reiz pat pavedināja Karla sāncensi Īvu Senlorānu, izraisot vienu no lielākajiem skandāliem augstās modes vēsturē.