"Audi Q8" īpašo statusu un unikālas atšķirības no "Audi Q7" nodrošina bezrāmja durvju stikli, kas nu ir pusotru reizi biezāki, kā arī durvju pievilkšanas mehānisms standartā, ziņo raidījums "TV Autoziņas."
Noskaties ⟩ Elektroniskās acis. Ko bez ātras braukšanas pieprot jaunais "Audi Q8"?
Lai uzlabotu vadāmību un samazinātu apgrieziena rādiusu, par 1300 eiro var pasūtīt pat visu riteņu stūrēšanas sistēmu, bet topmodelim SQ8 tā ir standartā. Bez tam Q8 ir jaunāko vadītāja asistentu un citu tehnoloģiju nesējs. Piemēram, automātiskā stāvvietā novietošanas sistēma.
Mūsdienās tāda pieejama daudzām automašīnām, taču lieto to tikai retais. Šajā sižetā praksē tiek izmēģināts, kā un cik ātri darbojas automātiskais "parkings", adaptīvā "cruise - control" sistēma un avārijas apturēšanas sistēma, un kā "Audi" risina lietotāju nepatiku pret ES obligāto "intelligent speed assistance" sistēmu, kas skaļi signalizē pat par 1 km/h virs atļautā ātruma.
Īpaša uzmanība veltīta "Audi Q8" matricu gaismām, kuru lāzera tehnoloģija ļauj izgaismot specifiskus brauktuves fragmentus, mainīt gaismu dizainu, bet optika bagāžnieka vākā rūpīgi sargā "Audi Q8" no negaidītiem pārsteigumiem aizmugurē.
Plašāk "TV Autoziņas" sižetā!