Krišjānis Eihmanis un Jānis Kļaviņš sevi dēvē par moderniem nomadiem. Tādi viņi arī ir mājās pavada vien trešdaļu gada, visu laiku ir kustībā – kalnos uz moča, darbos un savā hobijā uzņēmumā “Modern Nomad” , kas rada un tirgo īpaši izturīgu, viegli un ātri uzstādāmu aprīkojumu būšanai dabā.

Krišjānis Eihmanis todien atradās Vjetnamā, atpūtās kopā ar ģimeni un vakaros pārskatīja e-pastus – uz steidzamākiem atbildēja, kādus atstāja nelasītus, visādas mēstules un spamus bez žēlastības uz atkritumiem. Tur gandrīz nonāca arī modes nama “Dior” sūtītais e-pasts. Kādēļ gan lai ar nomadiem sazinātos modes nams? Vēstule bija viena klikšķa attālumā uz izgāztuvi, bet tad Krišjānis pamanīja, ka vēstulei pievienoti vēl citi adresāti, pati vēstule uzrakstīta nevainojamā angļu valodā un e-pasta adrese sakrita ar oficiālajā lapā atrodamām adresēm. Krišjānis atbildēja, un jau nākamajā dienā notika video intervija, lai vienotos par sadarbību.

“Tā bija unikāla pieredze, strādāt ar lielu un atpazīstamu zīmolu,” atzīmē Jānis Kļaviņš. “Mēs jau paši zinājām, ka ražojam labu preci, bet šāda sadarbība to tikai apstiprina un dod stimulu turpināt.”