Lielākā daļa Krievijas iedzīvotāju (60%) paziņojuši, ka Rietumvalstu ražoto zīmolu aizstājušie produkti ir sliktākas kvalitātes, atsaucoties uz “Kommersant’”, ziņo “The Moscow Times”.
Krievijas iedzīvotāji sūdzas par pieejamo produktu kvalitātes pasliktināšanos (7)
Vēl pagājušā gada rudenī kvalitātes pasliktināšanos bija pamanījuši 44% krievu. Jaunākā aptauja liecina, ka aptuveni 50% respondentu nav gatavi maksāt vairāk par ierastajām precēm, kam ievērojami pieaugusi cena. Pirms pusgada šādu cilvēku skaits bija 55%.
Tie, kuri ir gatavi piemaksāt, to dara lielākoties kvalitātes dēļ. Šādu iemeslu maijā nosaukuši 54% aptaujāto, bet rudenī šādu cilvēku skaits bija 36%.
Pēdējā pusgada laikā par 6% samazinājusies to Krievijas iedzīvotāju daļa, kas regulāri iegādājas tirdzniecības tīklu individuālās preču zīmes. Par šādu preču zemo kvalitāti sūdzas 30% aptaujāto.
Tieši kvalitātei Krievijas iedzīvotāji sākuši pievērst vairāk uzmanības, ņemot vērā cenu pieaugumu. Kā norādījuši 82% respondentu, tas ir svarīgs faktors, pieņemot lēmumu par pirkuma veikšanu vai neveikšanu. 95% aptaujāto gan norāda, ka svarīgākais faktors ir cena.
Ņemot vērā “Megamarket” un datu analītikas kompānijas “Data Insight” kopīgi veikto pētījumu, teju puse Krievijas iedzīvotāju (46%) iegādājas sev zināmu zīmolu preces, kā arī meklē jaunas tirdzniecības markas, bet 37% iedzīvotāju ir vienaldzīgi zīmoli, jo svarīgākas ir citas specifikācijas.
Pētījumā teikts, ka preču kategorijas, kurās arvien biežāk tiek meklēti jauni zīmoli, ir “Pārtikas produkti” (50%), “Preces mājai” (48%), “Dekoratīvā kosmētika un parfimērija” (47%).