Šodienas redaktors:
Jānis Tereško

Krievijas iedzīvotāji sūdzas par pieejamo produktu kvalitātes pasliktināšanos (7)

Foto: AFP / Scanpix

Lielākā daļa Krievijas iedzīvotāju (60%) paziņojuši, ka Rietumvalstu ražoto zīmolu aizstājušie produkti ir sliktākas kvalitātes, atsaucoties uz “Kommersant’”, ziņo “The Moscow Times”.

Vēl pagājušā gada rudenī kvalitātes pasliktināšanos bija pamanījuši 44% krievu. Jaunākā aptauja liecina, ka aptuveni 50% respondentu nav gatavi maksāt vairāk par ierastajām precēm, kam ievērojami pieaugusi cena. Pirms pusgada šādu cilvēku skaits bija 55%.

Tie, kuri ir gatavi piemaksāt, to dara lielākoties kvalitātes dēļ. Šādu iemeslu maijā nosaukuši 54% aptaujāto, bet rudenī šādu cilvēku skaits bija 36%.

Pēdējā pusgada laikā par 6% samazinājusies to Krievijas iedzīvotāju daļa, kas regulāri iegādājas tirdzniecības tīklu individuālās preču zīmes. Par šādu preču zemo kvalitāti sūdzas 30% aptaujāto.

Tieši kvalitātei Krievijas iedzīvotāji sākuši pievērst vairāk uzmanības, ņemot vērā cenu pieaugumu. Kā norādījuši 82% respondentu, tas ir svarīgs faktors, pieņemot lēmumu par pirkuma veikšanu vai neveikšanu. 95% aptaujāto gan norāda, ka svarīgākais faktors ir cena.

Ņemot vērā “Megamarket” un datu analītikas kompānijas “Data Insight” kopīgi veikto pētījumu, teju puse Krievijas iedzīvotāju (46%) iegādājas sev zināmu zīmolu preces, kā arī meklē jaunas tirdzniecības markas, bet 37% iedzīvotāju ir vienaldzīgi zīmoli, jo svarīgākas ir citas specifikācijas.

Pētījumā teikts, ka preču kategorijas, kurās arvien biežāk tiek meklēti jauni zīmoli, ir “Pārtikas produkti” (50%), “Preces mājai” (48%), “Dekoratīvā kosmētika un parfimērija” (47%).

Svarīgākais
Uz augšu