Šis bezceļu transportlīdzeklis, kas apvieno motocikla manevrētspēju ar kāpurķēžu transportlīdzekļiem raksturīgo veiktspēju, paredzēts piedzīvojumu meklētājiem brīvā dabā un profesionāļiem, kuriem nepieciešams uzticams visurgājējs jebkuros apstākļos. Sākotnēji kāpurķēdes motocikls būs aprīkots ar elektrodzinēju, kas jaudīgākā modeļa versijā ar vienu uzlādi varēs nobraukt pat 200 kilometrus.
Vienlaikus paredzētas komplektācijas ar papildu akumulatoriem, kurus ērti varēs paņemt līdzi un nepieciešamības gadījumā veikt nomaiņu. Tiek domāts arī par hibrīda dzinēju, bet, kā uzskata uzņēmuma pārstāvji, visu pa plauktiņiem saliks konkrētais tirgus pieprasījums.
"Potenciālie pircēji varētu būt gan mednieki, gan mežu apsaimniekotāji, gan cilvēki, kuriem patīk inovācijas un iespēja ērti un ātri nokļūt jebkurā vietā. Protams, par "Oruga Unitrack" lielu interesi izrāda arī militārās industrijas un glābšanas dienestu pārstāvji," inovatīvā produkta mērķauditoriju definē jaunuzņēmuma "Oruga" izpilddirektore Liene Vītola.
Paredzēts, ka nākamā gada nogalē "Oruga Unitrack" iekārojamo transportlīdzekli pircēji varēs iegādāties internetā. Inovatīvais produkts jau ticis pamanīts ne tikai Baltijas valstīs, bet arī citviet Eiropā un pat Dienvidamerikā, kas šobrīd tiek izvērtēta kā potenciālais eksporta tirgus. "Oruga" komanda aktīvi piedalās nozīmīgākajās nozares izstādēs, tā šobrīd (19-20.06.2024.) "Oruga Unitrack" tiek prezentēts Londonā notiekošajā izstādē "MOVE:Mobility re-imagined".
Uzņēmums "Oruga" sākotnējo finansējumu idejas īstenošanai piesaistījis ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) un finanšu institūcijas "Altum" palīdzību, bet tagad tiek meklēti investori tālākai attīstībai, lai būtu iespējams sākt ražošanu plānotajos termiņos. Šī brīža aktualitāte ir reāla izmēra prototipa izveide un testēšana, kam nepieciešami aptuveni 250 tūkstoši eiro, savukārt ražošanas sākšanai – vēl vismaz divi miljoni eiro.