Jaunais "Peugeot Rifter" ir viens no vairākiem "Stellantis" koncerna kompaktajiem furgoniem, kas nesen piedzīvojis modernizāciju. Pirmais raidījuma "TV Autoziņas" brauciens rāda, kāds ir jaunais "Peugeot Rifter GT" ar dīzeļdzinēju un automātisko pārnesumkārbu.
Noskaties ⟩ Skats pāri stūrei. Brauciens ar jauno "Peugeot Rifter"
Uzstājīgā priekšdaļa ar izceltiem dienasgaitas lukturu segmentiem piešķir "Rifter" stilīgu un dominējošu izskatu, bet 17 collu diski un īpašas formas arku aizsargi velk paralēles ar krosoveru pasauli.
"Auto Bassadone" jauno "Rifter" piedāvā ar divām dažādām riteņu bāzēm, diviem virsbūves garumiem, kā arī ar N1 jeb komercauto reģistrāciju. Pagarinātais jeb "L2 Rifter" maksā par 1110 eiro vairāk.
Raidījuma izmēģinātais "Peugeot Rifter" aprīkots ar Latvijā resti sastopamu "ekstru" - "Zenith Roof". Papildus panorāmas stikla jumtam te ir īpašs caurspīdīgs elements visa salona garumā, kā arī atlokāma sīklietu kaste virs bagāžnieka, kurš ir milzīgs jebkurā aprīkojumā.
Savukārt GT komplektācija kā tāda jau uzreiz aprīkota ar visiem stiklu pacēlājiem (arī bīdāmajām durvīm) un automātisko divu zonu kondicionētāju. Virtuālais mērskalu panelis te atrodas tik augstu, ka tajā patiesi var skatīties pāri mazajai "Peugeot" sporta stūrei.
Pati stūrīte ir tik ērta, ka uz vietas ar "Rifter" var manevrēt tikpat aši un kompakti kā ar iekrāvēju. Taču, lai brauktu ar "automātu", nepieciešams jaudīgākais 1,5 litru dīzelis ar 131 ZS.
Tāds "Rifter" maksā ap 30 - 32 tūkstošiem eiro, kamēr bāzes cena ir krietni zemāka - zem 25 000 eiro. Bāzes dīzeļdzinēja jauda ir mazāka - 100 ZS, bet trīscilindru benzīna dzinējam ir 110.
Pasažieru furgona gadījumā izvēle atkarīga no nobraukuma un prioritātēm. Ja nebrauksiet ar "Rifter" uz ārzemēm, bet taisāties vilkt piekabi, dīzelis tik un tā būs ieteicamāks.