Šie eksperimenti pieder pagātnei. Kopš 2019. gada Q7 PHEV jeb TFSIe pamatā ir trīs litru V6 benzīna turbomotors ar 340 ZS. Gaitas baterijas kapacitāte ir 17,3 kWh. Ņemot vērā, ka attālākiem "Audi Q7" radiniekiem turpat "Volkswagen" grupā jau ir par 20 kWh lielākas baterijas, tas neizklausās pēc rekorda. Taču elektriskā sniedzamība tagad ir divas reizes lielāka - līdz pat 84 kilometriem agrāko 40 līdz 50 vietā.
Savukārt summārā jauda atkarībā no versijas 55 vai 60 ir 394 vai pat 490 ZS. Paātrinājums līdz 100 km/h aizņem vien piecas sekundes. Tas nozīmē, ka jaudīgākā TFSI e summārā jauda ir tikai par 17 zirgspēkiem mazāka nekā topmodelim "Audi SQ7", toties degvielas patēriņš ar pilnu bateriju ir desmit reizes mazāks - apmēram pusotrs litrs uz 100 km.
Ja hibrīda CO2 izmeši agrāk sasniedza 88 g/km, tad tagad tie ir vairāk nekā divas reizes mazāki, ap 30 g/km. Ar izlādējušos bateriju degvielas patēriņš gan atgriezīsies ierastajā benzīna agregātu robežās. Tā kā elektrifikācijas dēļ TFSIe ir arī smagāks, vēlams bateriju vienmēr turēt uzlādētu.