Ministru prezidente atzīmēja, ka valdībai nav tādas naudas, ko samaksāt, projektam sadārdzinoties. Šādas naudas neesot bijis, arī projektu sākot, kad projektam tāpat neesot bijis iezīmēts budžeta rāmis. Tāda nebūšot arī tagad, jo projekts, kā uzsvēra Siliņa, ir ilgs un komplicēts, un tāpēc finansējums būs jārod projekta īstenošanas gaitā.
Satiksmes ministrs Briškens piekrita premjerei, ka svarīgi ir parādīt EK progresu un apjomīgu būvdarbu sākšanos. Pakāpeniski pie Iecavas tiek veidota būvniecības bāze, lai, ja ne šajā būvniecības sezonā, tad nākamā gada sākumā varētu sākties pamatlīnijas būvniecības darbi. No iepriekšējiem finanšu uzsaukumiem ir pieejams vairāk nekā pusmiljards eiro. Briškens pauda cerību, ka jaunākajā finanšu uzsaukumā varēs saņemt vēl vairākus simtus miljonus eiro.
"Nav tā, ka mums finansējums nav pieejams vispār. Jā, ir problēma ar uzrēķiniem un virssaistībām, kas attiecas uz staciju būvniecību, bet mums pilnīgi noteikti patlaban pietiek darba kapitāla, lai sāktu liela apjoma būvniecības darbus un demonstrētu partneriem tālāku virzību pamatlīnijas būvniecībā," teica ministrs.
Viņš norādīja, ka, visticamāk, valdībā rītdien par šo jautājumu notiks diskusijas un tiks vētīts, kā radušies iepriekšējie sadārdzinājumi. Ja būs nepieciešams, ar papildinformāciju plānots vērsties tiesībsargājošajās institūcijās. Briškens apliecināja, ka patlaban tiek meklētas iespējas, tostarp arī SM saimniecībā, kā vismaz daļēji rēķinus samaksāt. Pēc ministra paustā, mērķis nav atmest ar roku Rīgas centrālajai dzelzceļa stacijai, ja jau pirmajā fāzē ir vēlme caurbraucoši savienot Rīgu.