"Tacoma" ir pikaps, kas ražots dažādiem Ziemeļamerikas un Dienvidamerikas tirgiem, kā arī Karību jūras reģiona valstīm, kur pilda to pašu lomu, kāda mūsu reģionā uzticēta "Toyota Hilux". Raidījums "TV Autoziņas" izbrauca ar šo pikapu ASV un secināja - cik žēl, ka šis auto netiek tirgots pie mums.
Noskaties ⟩ Kas ir "Toyota Tacoma", un kāpēc tāda noderētu arī mums? (1)
"Toyota Tacoma" ir tikai nedaudz garāka par aktuālo "Volkswagen Amarok" un aprīkota ar samērā ekonomisku hibrīddzinēju uz četru cilindru benzīna turbomotora bāzes. "Tacoma" ir īsāka par pie mums retumis sastopamo pilnizmēra pikapu "Tundra", kaut arī ar to pašu šasiju un rāmi.
Ceturtās paaudzes "Tacoma" ir 5,4 līdz 5,7 metrus gara. Hibrīda summārā jauda ir 326 zirgspēki, un jaunākajam modelim nemaz nav lielāku dzinēju par četriem cilindriem. ASV "Tacoma" stabili turas pārdotāko pikapu pieciniekā, apsteidzot daudz masīvāko "Tundru".
Kabīnē nav nekā ekskluzīva vai lieka, taču "Tacoma" ir sporta apakšmodelis TRD, kas paredzēts izklaidei, nevis darbam. "Toyota Tacoma" dizains ar nodomu veidots sportiskāks nekā parastam darba zirgam. Korpusa aprisēs saskatāmas "Baja" sacīkšu pikapu iezīmes, un TRD "Pro" versija aprīkota ar unikāliem izodinamiskajiem priekšējiem sēdekļiem, kas aprīkoti ar regulējamiem amortizatoriem atzveltnēs.
TRD "Pro" ir tikai viena no astoņām jaunās "Toyota Tacoma" modifikācijām. Divas ir pilnīgi jaunas, ieskaitot jauno "Trailhunter", kas izceļas ar ekspedīciju aprīkojumu, piemēram, gaisa snorkeli un tamlīdzīgi.
Pavisam unikāls aparāts ir "Tacoma TRD PreRunner", kam ir jaudīgs motors un tikai pakaļējo riteņu piedziņa jautrākai braukšanai. Ar visu to "Raptor - killer" no "Toyota" vidēji tērē ne vairāk par 10 litriem benzīna uz 100 kilometriem.