Piektdien tehnisku iemeslu dēļ AS "Pasažieru vilciena" (PV) mājaslapā "Vivi.lv" un mobilajā lietotnē novērojami traucējumi, liecina PV publiskotā informācija.
"Pasažieru vilciena" mājaslapā un mobilajā lietotnē piektdien novēroti traucējumi (1)
Patlaban nav iespējams veikt jauna lietotāja konta reģistrāciju un lietotāja konta paroles atiestatīšanu.
Līdz sistēmas labojumu pabeigšanai PV aicina jaunos klientus biļetes pirkt kasē vai vilcienā.
Tehnisku problēmu dēļ Vivi tīmekļvietnē un mobilajā lietotnē pašlaik nav iespējams veikt
— Vivi (@ViviVilciens) July 12, 2024
-jauna lietotāja konta reģistrāciju
-lietotāja konta paroles atiestatīšanu
Līdz sistēmas labojumu pabeigšanai aicinām jaunos klientus biļetes pirkt kasē/vilcienā.
Informēsim par atrisinājumu.
PV pārstāvis Edgars Butāns sacīja, ka iekšējā IT drošības audita rezultātā tika identificētas nepilnības PV biļešu tirdzniecības sistēmas darbībā, tādēļ patlaban "Vivi" mobilajā lietotnē un mājaslapā nav pieejami minētie pakalpojumi.
Butāns uzsvēra, ka klientu dati un to drošība nav ietekmēta, kā arī patlaban notiek darbs pie identificēto nepilnību novēršanas.
PV ir izveidots 2001.gadā, nodalot iekšzemes pasažieru pārvadājumus no "Latvijas dzelzceļa" veiktajām funkcijām. Iepriekš PV 100% bija "Latvijas dzelzceļa" meitasuzņēmums, taču 2008.gada oktobrī tas tika pārveidots par valsts uzņēmumu.