Ja sastādītu reitingu, kurā tiktu apkopoti valsts projekti ar lielāko izgāšanos pēdējo 30 gadu laikā, tad "Rail Baltica" šajā sarakstā ieņemtu pirmo vietu. Vismaz Igaunijā iniciatīvas ar vēl sliktāku pārvaldību nav bijušas. Iespējams, ka ar tehniskiem aspektiem, kā cementa pasūtīšana vai tendera organizācija dzelzceļa tilta būvniecībai, viss ir kārtībā, taču kopējā aina ir ļoti drūma.
Par lielāko infrastruktūras projektu Baltijas valstīs ir sarakstīts tik daudz, ka materiāla pietiktu nelielai bibliotēkai. Tomēr, ņemot vērā problēmas un ar katru jaunu soli pieaugošās šaubas, var izdarīt pāris secinājumus – kas ir zināms un kas nav.
Sākot ar 2007. gada "Cowi" analīzi, beidzot ar šodienu, visas matemātiskās formulas liecina vienu - "Rail Baltica" izdevumi pārsniedz ienākumus. Pēc katras no šīm analīzēm var rakstīt vienu un to pašu - izdevumi būs arvien lielāki, bet ienākumi nepalielināsies, līdz ar to - šis projekts nav tā vērts.