Latvijā šajā uzsaukumā finansējums nodrošināts prioritāro aktivitāšu īstenošanai - pamattrases būvniecībai aptuveni 27 km garumā Misas – Latvijas un Lietuvas valsts robežas posmā. Līdzfinansējums tiks saņemts arī dabasgāzes cauruļvada pārvietošanai posmā Vangaži-Misa, Iecavas augstsprieguma pieslēguma vietas izbūvei un Skultes būvobjektam, kas kalpos kā būvniecības loģistikas bāze Latvijas pamattrases ziemeļu posmam Igaunijas virzienā. Papildu finansējums tiks piešķirts daļai no būvdarbu uzraudzības pakalpojumiem un būvniecības novērtējumiem.
Igaunijā līdzfinansējums tiks piešķirts pamattrases būvdarbiem, tostarp dzelzceļa apakšbūves (uzbērumu, ceļa pārvadu) darbiem dažādos posmos, ieskaitot Sodevahe - Kangru, Kangru - Saku, Harju apriņķī (tostarp Lagedi satiksmes mezglam/viaduktam) un Hagudi - Alu posmā. Papildus pamattrases būvniecība ietver posmu Saku - Harju/Raplas robeža un posmu Alu - Kerpla. Kopumā Igaunija saņems līdzfinansējumu līdz 55 km no pamattrases izbūvei.
Lietuvā līdzfinansējums piešķirts pamattrases būvniecībai, pamatā apakšbūves būvdarbiem posmos Ramigala - Berčūni un Berčūni - Jonišķēle, augstsprieguma pieslēguma punktiem Panevēžā, Išorā un Ļudvinovas Rail Baltica vilces apakšstacijās, kā arī pamattrases būvniecībai Kauņas - Šētas posmā, Kauņas - Ramigalas pamattrases posmā. Lietuva būs nodrošinājusi finansējumu Kauņas – Lietuvas / Latvijas pārrobežu posma apakšbūves darbiem 114 km garumā un citām aktivitātēm.
Tāpat līdzfinansējums piešķirts Rail Baltica elektrifikācijas apakšsistēmas specifisku komponenšu tehnisko prasību izstrādei un dzelzceļa signalizācijas vadības apakšsistēmu komponenšu tehnisko prasību izstrādei.