Vēl viens piemērs ir minivenu pionieris "Renault Espace", kas, mainoties pieprasījumam, ir kļuvis par krosoveru. Tā 581 litra bagāžnieks šķiet itin prāvs, taču tas ir krietni mazāk par 660 litriem, kas bija iepriekšējai paaudzei, kurā turklāt trešajā rindā varēja dabūt pilnvērtīgus, nevis rūķu sēdeklīšus.
"Krosoveru problēma ir proporcijas, kas aizgūtas no visurgājējiem un kas virsbūvi stiepj uz augšu, nevis gareniski. Lai izskatītos smuki, ražotāji saīsina aizmugurējo pārkari, kas samazina arī iekštelpu. Universālis tomēr iznāk ietilpīgāks, jo ir garāks. Taču lūzums ir noticis arī šajā jomā – jaunās paaudzes "Hyundai Santa Fe" ir izstiepta aizmugure, un, pateicoties tam, šis auto apvieno labāko gan no SUV, gan universāļa," stāsta Guntars Pulss.
Piektās paaudzes "Hyundai Santa Fe" patiešām izceļas ar netradicionālu dizainu. Tam ir izteiksmīgāki stūri, un tieši šajā aspektā arī slēpjas burvība: šāds virsbūves profils rada vairāk telpas nekā citi virsbūves veidi. Līdz ar to jaunajā "Santa Fe var ērti sēdēt septiņi pasažieri, bet piecu sēdvietu konfigurācijā bagāžnieks sasniedz 725 litrus.
Žurnālisti no britu izdevuma "What Car?", kuriem jau ir bijusi iespēja izmēģināt jauno "Santa Fe", bija pārsteigti par platajām durvīm, kas būtiski atvieglo iesēšanos trešajā rindā, un secināja, ka šis modelis ir ietilpīgāks nekā citi septiņvietīgie SUV. Vēl vērtētāji uzsvēra arī citas dienvidkorejieša priekšrocības, tādas kā ērtā sīklietu glabāšana un moderno tehnoloģiju pārpilnība.