Portāls norāda, ka tā secinājumu pamatā ir laika gaitā pārbaudīta sistēma, kas ietver daudzus kritērijus. Šī sistēma ļauj vispusīgi novērtēt katru transportlīdzekļa aspektu, tāpēc katras kategorijas uzvarētājs ir patiesi izcils savā segmentā. Turklāt, aplūkojot apbalvoto modeļu sarakstu, var gūt ieskatu par to, kuri ražotāji ir ievērojami pavirzījušies uz priekšu videi saudzīgāku automobiļu ražošanā.
"Diesel&EcoCar" redaktors Īans Robertsons vērš uzmanību uz "Kia" izcīnītajiem trīs tituliem un uzsver, ka korejiešiem izdevies nokomplektēt daudzpusīgu elektromodeļu portfeli. "Dažas kompānijas elektroauto velta ļoti daudz uzmanības. Piemēram, "Kia" elektrificēto modeļu sortiments aptver dažādus segmentus. "Soul", "Niro", "EV3", "EV6" un "EV9" ar jaudīgiem dzinējiem un uzticamu programmatūru ļauj apmierināt ļoti dažādas pircēju vajadzības. Kamēr daudzi ražotāji koncentrējas uz "premium" klasi, "Kia" piedāvā pievilcīgus elektromobiļus par pieejamu cenu," skaidro Īans.
Viņš arī vērš uzmanību uz "Niro" ekoloģisko daudzpusību. Šis krosovers pieejams gan pilnībā elektrisks, gan kā "plug-in" hibrīds, gan kā tradicionālais hibrīds, kas ļauj katram izvēlēties modeli atbilstoši savām vajadzībām un maka biezumam.
""Niro" hibrīda versijas savā segmentā pamatoti triumfēja, pateicoties modernam interjeram, diviem 10,25 collu ekrāniem, bagātīgam standarta aprīkojumam, plašam salonam, ietilpīgam bagāžniekam un septiņu gadu garantijai," uzskata Īans Robertsons.
Ilgtspēja nav tikai zem motora pārsega
Katram jaunam elektromodelim ir arvien vairāk priekšrocību. Dažas no tām ir tieši saistītas ar ekoloģiju un pat ne vienmēr ar pašu piedziņu. "Ražotāji automašīnu salonā arvien vairāk izmanto ilgtspējīgus materiālus. Īpaši tas manāms elektromodeļos. Šeit var redzēt arvien vairāk pārstrādātu un nākotnē pārstrādājamu audumu, kā arī dažādas šķiedras no atjaunīgiem avotiem. Pamazām pieaug arī dažādu piedziņas veidu varēšana un efektivitāte. Elektroauto vadītājs uz 100 km bez lielas piepūles var iegūt 16–18 kWh patēriņu, savukārt hibrīdi ar 10 litriem benzīna nobrauc vairs ne 100, bet 200 kilometrus. Tas palīdz gan ietaupīt naudu, gan dzīvot ilgtspējīgāk, gan vairāk saudzēt vidi," secina Māris Gaugers.