Šodienas redaktors:
Lauma Lazdiņa

Noskaties "Peugeot 5008" kļūst garāks un elektriskāks

Foto: Ekrānuzņēmums no video

"Peugeot 5008" seko mazākā brāļa 3008 piemēram un kļūst pilnībā elektrisks. Taču tas ir arī garāks par priekšteci, un pirmos iespaidus par jauno 5008 raidījums "TV Autoziņas" ievāca testa braucienā Zviedrijā un Dānijā.

Elektriskais "Peugeot e-5008" ir īstens franču auto, jo pat tā baterija ražota gigarūpnīcā Francijā, nevis kaut kur Āzijā. Arī elektromotori tapuši "Stellantis" koncerna kopuzņēmumā Tremerī, tātad arī turpat "Peugeot" dzimtenē.

Sniedzamība ir 660 km, taču tradicionālās piedziņas piekritējiem tiks piedāvāts arī vieglais vai lādējāmais hibrīds. Vieglais hibrīds, ko pazīstam no "Peugeot 3008" un atjauninātā 208. modeļa, nāks klajā jau šogad.

Lādējamā hibrīda un pat elektriskas pilnpiedziņas kārta pienāks 2025. gadā. Līdzīga secība ieplānota arī elektriskajiem modeļiem, jo versija ar mazākas ietilpības bateriju (tagad 96 kWh) būs klāt nākamgad. Tātad ar motoru izvēli problēmu nebūs, protams, ja neskaitām pagaidām atmesto dīzeļdzinēju. Bet kā ar ietilpību, kas jau iepriekšējās paaudzēs bija "Peugeot 5008" lielākais trumpis?

Jaunais modelis ir par 15 cm garāks nekā agrāk. To varēs novērtēt septiņvietīgā modeļa pircēji. Ar jauno "Peugeot 3008" lielais modelis dala ne vien platformu, bet arī salona arhitektūru - 21 collas "i-cockpit" panelis, mazā stūrīte u.c.

Iepriekšējās paaudzes modelis pirmais izmeta tiltiņu starp klasisko minivenu un priekšpiedziņas krosoveru. Ko pārstāv jaunais 5008? Gaitas komfortā un riepu izmērā "Peugeot e-5008" var sacensties ar "Kia EV9". Tomēr franču krosovers solās būt lētāks.

Plašāk "TV Autoziņu" sižetā!

Uz augšu