2012.gadā dibinātais latviešu modes zīmols NOLO, kas kļuvis labi pazīstams gan Baltijas valstīs, gan ārpus tām, šodien paziņo par pārmaiņām zīmola vadībā. NOLO dibinātāja un radošā direktore Viktorija Joniene ir lēmusi nodot tālāk vadību pār zīmolu un tā nākotni uzņēmējai Filadelfijai Gumenikai.
"NOLO" dibinātāja un radošā direktore Viktorija Joniene atvadās no sava zīmola
Viktorijas Jonienes dibinātais pašmāju zīmols NOLO ātri kļuva pazīstams ar savu novatorisko dizainu un augsto kvalitāti. Šo gadu gaitā NOLO kļuva par Rīgas Modes nedēļu gaidītāko modes skati, ieguva neskaitāmas Latvijas Modes un stila balvas, kā arī trīs reizes izpelnījās Viktorijai Jonienei prestižo Latvijas Gada dizaineres titulu. NOLO atpazīstamība sniedzās arī ārpus Latvijas, un zīmola kolekcijas tika demonstrētas pārstāvniecībās Milānā un Honkongā, kā arī tika pārdotas dažādos veikalos visā pasaulē.
"NOLO ir bijis mans sirds darbs, un es esmu neticami lepna par visu, ko esam sasnieguši, taču dzīvē ir pienācis laiks kam jaunam," sacīja Viktorija Joniene. Šajā septembrī Viktorija sāks bakalaura studijas glezniecībā Latvijas Mākslas akadēmijā un pilnvērtīgi pievērsīsies nu jau cita veida mākslai.
"Attīstot NOLO, vienmēr esam par prioritāti izvirzījuši kvalitāti un ilgtspējību visā, ko darām. Atkāpjoties no zīmola vadības, esmu pārliecināta, ka jaunā radošā direktore turpinās pieturēties pie šīm vērtībām, vienlaikus ienesot NOLO svaigu enerģiju un idejas," turpina Viktorija.
Mainoties zīmola īpašniekiem, NOLO klientiem šobrīd vēl ir pēdējā iespēja iegādāties Viktorijas Jonienes dizainēto apģērbu, un šo ceturtdien, 15.augustā, NOLO veikalā TC Spice sāksies īpaša atvadu izpārdošana ar atlaidēm līdz pat 60%. Šī izpārdošana sniegs unikālu iespēju zīmola cienītājiem un modes entuziastiem iegādāties mazu daļiņu no NOLO vēstures Viktorijas Jonienes radošajā vadībā.