Kad tirgotājs "Lidl" ienāca tirgū, tas strauji vien ieņēma līdera pozīciju t.s. supermārketu vidū. Kāpēc tā? Vairākās aptaujās pircēji uzsver - pirmkārt, jā, LIDL ir cenu līderis un te atrodams citāds preču sortiments, kas turklāt regulāri mainās un iepriecina. Tāpat, kā jau taupīgajiem latviešiem, patīkamas šķiet piedāvātās akcijas un kuponi. Skan labi, bet vai tas viss mums "neaizmālē" objektīvu skatienu? "Lidl" darbinieki Lielbritānijā atklāj trikus, ko lielveikalu ķēde izmanto, lai liktu klientiem atgriezties un tērēt vairāk.
Latvijā sociālajos tīklos pircēji palaikam ir sašutuši: kāpēc pie produkta cena viena, bet pie kases uzzini ko pavisam citu? Ceļot traci par cenu nesakritību, galu galā tev tiek izskaidrots, ka lielveikals tevi nemaz nemāna - pircējs pats ir neuzmanīgi skatījies uz produkta cenu.
Protams, kā daudziem citiem lielveikaliem, arī "Lidl" mantra ir – "acu līmenis ir pirkšanas līmenis"!
Izrādās, pie vainas ir mūsu kā pircēju lielais ieraduma spēks. Izmēģini pats, ieejot veikalā - kur tu skaties produktu cenas? Visticamāk, zem preces. Tas arī izskaidro nepatīkamo brīdi, kad pie kases pircējs nereti sastopas ar citu cenu realitāti.